اتنوگرافی کودکان مدرسه درس انسان شناسی شهری

اتنوگرافی کودکان مدرسه درس انسان شناسی شهری
دسته بندی | علوم انسانی |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 49 کیلو بایت |
تعداد صفحات | 22 |
اتنوگرافی کودکان مدرسه درس انسان شناسی شهری
– فضای فیزیکی مدرسه
– تاریخ وچگونگی ساخت مدرسه
– تعداد دانش آموزان با تفکیک جنسیت و سن
– تعداد معلمین با تفکیک جنسیت
– تعداد خدمتگزاران
– تعداد کلاس های موجود
– امکانات موجود در این مدرسه(فضای سبز ، نظافت در مدرسه )
– رابطه ی مدرسه با آموزش وپرورش شهرستان
– موفقیت های کسب شده
– دروس تدریس شده در مدرسه
تفکیک قدرتی در میان اولیای مدرسه وکودکان ووالدین
– نحوه ی تدریس دروس در کلاس ها
– جایگاه فیزیکی معلم ودانش آموزان در کلاس
– جایگاه اجتماعی معلم ودانش آموزان واولیای مدرسه
– جایگاه والدین کودکان در مدرسه ومیان کودکان واولیای مدرسه
– رابطه ی کودکان با والدین ، اولیای مدرسه ومعلمین وبا دیگر کودکان بر اساس تفکیک جنسیت وقدرت
– رابطه ی معلمین با کودکان واولیای آنها
– هرم قدرت در میان اولیای مدرسه بر مبنای پست یا کارکرد
– تفکیک قدرت بر اساس تفکیک جنسیت در بازی کودکان وکلاس ونقش پذیری هر یک در مدرسه
کج کارکردی در مدرسه
– وجود یا عدم وجود کج کارکردی در مدرسه
– جایگاه بازی در تدریس ویادگیری کودکان
– فضای سبز مدرسه ورابطه ی آن با بازی کودکان
– زنگ تفریح وورزش وکج کارکردی موجود در آن
دیگر سوالات
– بهداشت کودکان ونظافت در مدرسه از نظر کودکان
– اقلیت های قومی ومذهبی در مدرسه
– پو شش کودکان
– چگونگی اجرای مراسم صبحگاهی
– شیوه ی نماز خواندن
– تحلیل نقاشی های کودکان (تصور کلیشه ای کودکان نسبت به مدرسه )
قوانین ارسال دیدگاه در سایت