مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ارتقاء سطح كیفی و كمی محصولات و تغییرات در نقطه بهینة بهره وری

دسته بندی :مدیریت مدیریت 35

ارتقاء سطح كیفی و كمی محصولات و تغییرات در نقطه بهینة بهره وری

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل docx
حجم فایل 5.078 مگا بایت
تعداد صفحات 51
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

بسته بندی محصول، اولین برخورد با مشتری و مصرف كنندة نهایی است. رفتار اشخاص مختلف در جنسیت ها، افكار، فرهنگ ها و زبانهای مختلف با این پدیده كاملاً متفاوت بوده و جای بررسی و تحقیق دارد. در این مقاله به این ترفندها، تكنیك ها و روشها اشاره شده است. كه چگونه بتوانیم در قفسه ای كه از نوع محصول ما (مثلاً سس مایونز) چندین رقیب دیگر با نامهای مختلف قرار گرفته اند، مصرف كننده نهایی محصول ما را انتخاب و مصرف كند. یكی از عوامل اصلی این پدیده، بسته بندی، طراحی و تبلیغات است.

بخشی از این مقاله كه به عنوان ارباب نشانه ها می باشد، باعث گردید تا نام اصلی مقاله را ارباب نشانه ها انتخاب كنم.

220

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: