مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

بررسی و شناسایی كامل مشكل و شناسایی دقیق نیازهای مشتری و آنالیز كامل محصول نهایی براساس مسایل ارگونومیك و ابعاد آنتروپومتریك

بررسی و شناسایی كامل مشكل و شناسایی دقیق نیازهای مشتری و آنالیز كامل محصول نهایی براساس مسایل ارگونومیك و ابعاد آنتروپومتریك

دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل docx
حجم فایل 2.494 مگا بایت
تعداد صفحات 126
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

بررسی و شناسایی كامل مشكل و شناسایی دقیق نیازهای مشتری و آنالیز كامل محصول نهایی براساس مسایل ارگونومیك و ابعاد آنتروپومتریك

درطی این تحقیق تلاش براین است تا روندی برای پیشبرد تحقیق انتخاب شود تا به بهترین حالت مشكلات را برطرف نماید؛ براین اساس و باتوجه به انتظارات استاد محترم راهنمای تحقیق روند كلی تحقیق بر اساس شناسایی و تفسیرمشكل به صورت كامل وهمچنین شناسایی گروه های استفاده كننده است كه درنهایت با این بررسی وشناسایی كامل مشكل و شناسایی دقیق نیازهای مشتری وآنالیزكامل محصول نهایی براساس مسایل ارگونومیك وابعاد آنتروپومتریك،مسایل مربوط به فرم وزیبایی وآنالیز استیتیك محصول،توجه به محصول در محیط استفاده وهمچنین در كنار محصولات دیگر در غرفه های نمایشگاهی و…..به ارائه طرح های متنوع بر اساس لیست بایدها پرداخته ودر نهایت از بین طرح های ارائه شده،طرح برتر انتخاب شده و پرزانته نهایی بر اساس این طرح صورت پذیرد.

1-1-2 –تعیین صورت مساله وتفسیر مشكل

نام تولید : غرفه های نمایشگاهی كه به تبادل اطلاعات و تكنولوژی می پردازند و نه صرفا نمایش محصولی خاص.

مكان استفاده : نمایشگاهها كه در این پرئژه محدود به نمایشگاه بین المللی تهران می باشد.

طرح مشكل:

1) نداشتن قابلیت استفاده مجدد.

2) انبارداری.

3) طریقه حمل ونقل.

4) نداشتن هارمونی مناسب.

5) مشكل اتصال قطعات مختلف.

6) مشكل بودن هماهنگی سیستم روشنایی با سازه های فضایی غرفه.

7) زمان زیادی كه صرف اجرا و همچنین تخریب می شود.

8) عدم تاثیر بر محصولات نمایشی یا تبلیغی.

وضعیت اولیه

همانطور كه عنوان شد نمونه های موجود غرفه ها دونوع هستند : غرفه های پیش ساخته وخودساز.

در غرفه های پیش ساخته بیشتر از پیچ ومهره استفاده می شود و می توان آنها را مجددا باز و بسته كرد .در این غرفه ها ورقه های كف اجاره داده می شود وبعضی بعداز استفاده آنها را آب كرده ومجددا می سازند در این نوع غرفه ها طراح برای طرح زدن از محدودیت های خاصی برخوردار است و تنها می تواند در محدوده یكسری متریال و فرمهای خاص در طرح خود استفاده كند.

در غرفه های خود ساز طرح ها از تنوع بیشتری برخوردار هستند و دست طراحان برای طراحی تقریبا آزاداست . در این نوع غرفه ها از رنگ بندی های متنوع وشادی استفاده می شود و همچنین فرمهای مختلفی در آنها به چشم می خورد از این رو تماشاگر را بیشتر جذب می كند؛مشكل بزرگ این غرفه ها هزینه بری بالای اینگونه غرفه هاست.

وضعیت ثانویه

این غرفه ها مدولار هستند و به راحتی در مكان مورد نظر نصب شده و نیازی به تخریب ندارند زیرا دارای قابلیت استفاده مجدد هستند.

با رنگ بندی وفرمهای متنوع در پك های مختلف به مشتری عرضه می شوند و به راحتی میتوان این غرفه ها را جابجا كرد به علاوه به مقدار زیادی در وقت و هزینه نیز صرفه جویی خواهد شد.

در این نوع غرفه ها نیازی به نصب سیستم روشنایی نیست ، زیرا این سیستم در دیواره ها سقف وكف تعبیه شده است كه این مطلب نیز در چارت كلی وضعیت ثانویه نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

ارائه ایده

مدولار كردن غرفه برای:

1) سهولت در امر اجرا.

2) سادگی جمع كردن غرفه ها در مدت زمان كوتاه.

3) سهولت در انبار داری .

4) حمل ونقل.

5) قابیت استفاده مجدد.

6) سهولت در تولید.

7) تلفیق دیواره،سقف،كف وسایر امكانات.

8) امكان ایجاد فرمها و رنگهای متنوع در پك های مختلف.

9) تعبیه كردن سیستم روشنایی در دیواره ها سقف وكف این غرفه ها.

مشخص كردن حیطه تخصص های مربوطه

برای ساخت یك غرفه نیاز به متخصص هایی ازقبیل:

1) تیم طراحی ( گرافیست و طراحان دیگر)

2) تیم اجرا ( نجار و آهنگر متخصص در امر غرفه سازی) می باشد.

وجود گروههای تخصصی مختلف در ساختار پیشبران صنعت نمایشگاه ، این امكان را فراهم میاورد كه كلیه گروهها در یك هماهنگی ارگانیك ، هدف ، استراتژی و ابزارها همگون و متوازن به صورت یك مجموعه عمل نمایند و یا آنكه هر تیم به صورت و بنا به ضرورت نیاز مشتری دستور كاری مشخصی را دنبال نمایند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: