ترجمه مقاله هماهنگی نقطه سفارش مجدد تأمین کننده (یک مکانیزم هماهنگی برای زنجیره تأمین با زمان تحویل طولانی تأمین کننده)
ترجمه مقاله هماهنگی نقطه سفارش مجدد تأمین کننده (یک مکانیزم هماهنگی برای زنجیره تأمین با زمان تحویل طولانی تأمین کننده) در ۲۴ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی
مشخصات فایل
تعداد صفحات | ۲۴ |
حجم | ۹۷۵ کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دسته بندی | مهندسی صنایع |
توضیحات کامل
ترجمه مقاله هماهنگی نقطه سفارش مجدد تأمین کننده (یک مکانیزم هماهنگی برای زنجیره تأمین با زمان تحویل طولانی تأمین کننده) در ۲۴ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی
توضیحات
عنوان انگلیسی مقاله : Coordinating supplier's reorder point: A coordination mechanism for supply chains with long supplier lead time
عنوان فارسی مقاله : هماهنگی نقطه سفارش مجدد تأمین کننده: یک مکانیزم هماهنگی برای زنجیره تأمین با زمان تحویل طولانی تأمین کننده
تعداد صفحات: ۲۴ صفحه با فرمت doc
سال انتشار مقاله: ۲۰۱۴ میلادی
توجه: لازم به توضیح است که مقاله بصورت خلاصه اما بسیار دقیق و جامع ترجمه شده و شامل کلیه چارچوب و ساختار اصلی مقاله می باشد.
فهرست مطالب
مقدمه
تعریف مسئله
مفروضات
نوآوری مقاله
مدل سازی
حالت غیر متمرکز
تابع هزینه تامین کننده
تابع هزینه خرده فروش
حالت متمرکز
حالت هماهنگ
مثال عددی
آنالیز حساسیت
نتیجه گیری
مقدمه این مقاله
زنجیره تامین شامل همه اعضایی است که در تهیه محصول برای مشتریان شرکت دارند. هر عضو زنجیره تامین، نقشی منحصر به فرد در تهیه محصول برای مشتری ایفا می کنند مانند تامین مواد اولیه، ساخت، توزیع و خرده فروشی. جریان پیوسته مواد در زنجیره تامین مسئله ای حیاتی به حساب می آید که با یکپارچگی و ادغام اعضا حاصل می شود. تاخیرها بین دو عضو متوالی در زنجیره تامین شامل تاخیر اطلاعات، تاخیر سفارشات، تاخیر در حمل و نقل و موارد دیگر است که می تواند باعث ایجاد وقفه در جریان مواد در کل زنجیره تامین شود. زمان تحویل، مدت زمان بین صدور و تحویل سفارش از طرف یک عضو زنجیره تامین است. طولانی بودن، متغیر بودن و تصادفی بودن زمان تحویل باعث کاهش میزان خدمت می شود.
در این مقاله اثرات زمان تحویل بالادستی روی عملکرد زنحیره تامین در حالی که عضو بالادستی و پایین دستی با زمان تحویل تصادفی روبرو هستند، بررسی می شود. اگر زمان تحویل تصادفی دو عضو زنجیره تامین جمع شوند، به دلیل تاخیر طولانی مدت در بالادست، رسیدن به سطح خدمت برنامه ریزی شده برای پایین دست امکان پذیر نخواهد بود. کاهش سطح خدمت باعث ایجاد هزینه های بیشتر در کل زنجیره تامین می شود. اگر تامین کننده تصمیم بگیرد که موجودی خود را در زمان کوتاه تر بازپرسازی کند، انباشت زمان های تحویل کاهش یافته و در نتیجه کمبود برای خرده فروش به تدریج کاهش می یابد. با توجه به ریسک مربوط به موجودی اضافه، تامین کننده حاضر به افزایش نقطه سفارش مجدد نیست.
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
قوانین ارسال دیدگاه در سایت