مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلود تحقیق آشنایی با سیستم ایربگ 15ص

دسته بندی :مکانیک مدیریت 82

دانلود آشنایی با سیستم ایربگ 15ص تحقیق آشنایی با سیستم ایربگ 15ص مقاله آشنایی با سیستم ایربگ 15ص آشنایی با سیستم ایربگ 15ص

دسته بندی مکانیک
فرمت فایل zip
حجم فایل 14 کیلو بایت
تعداد صفحات 18
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 18 صفحه

آشنایی با سیستم ایربگ (كیسه هوا) كیسه هوا Air Bag سالهای بسیار زیادی كمربند ایمنی تنها وسیله محافظت از انسان در خودرو بود.
بحث های زیادی در مورد ایمنی سرنشین خودرو به خصوص كودكان وجود داشت و كشورها موظف بودند از قوانین و استانداردهای مربوط به كمربند ایمنی پیروی كنند.
امار نشان میدهد كمربندهای ایمنی تا كنون جان صدها هزار نفر را در سوانح رانندگی از مرگ نجات داده اند.
همانند كمربند ایمنی مفهوم ایربگ نیز یا كیسه هوا نیز سالها قبل بوجود امده است.
اولین نوع كیسه های قابل باد شدن در خلال جنگ جهانی دوم و در سال 1980 در هواپیماها و هنگام فرود به كار گرفته شد.
اما ایربگ های تجاری اولین بار در خودروها مورد استفاده قرار گرفتند.
اتومبیلهایی كه بعد از سال 1998 تولید شدند همگی موظف به استفاده از ایربگ برای دریافت استاندارد شده اند.
لازم است هم در قسمت راننده و هم قسمت سرنشین كناری از ایربگ استفاده شود.
امروزه امار نشان داده است كه استفاده از ایربگ در تصادف های مستقیم از رو به رو تا 30% احتمال مرگ را كاهش میدهد.
بعدها ایربگ های جانبی در صندلی ها و درهای خودرو جاسازی شدند.
خودرو های مدرن امروزی دیگر از تنها 2 ایربگ استفاده نمیكنند بلكه تعداد زیادی ایربگ روبه رو و جانبی در این خودروها به كار رفته است.
همانطور كه در سالیان گذشته مطالعات زیادی در مورد كمربند ایمنی انجام میگرفت امروزه دولت ها و خودروسازان مطالعات و ازمونهای بسیاری در مورد ایربگ ها انجام میدهند.
قوانین حركت قبل از مطالعه جزئیات ایربگ ها باید ابتدا قوانین حركت را مرور نمائیم.
میدانیم اجسام متحرك دارای مومنتوم (اندازه حركت) هستند.
مومنتوم در اثر جرم و سرعت بوجود میاید.
تا هنگامی كه نیروی خارجی به جسم وارد نشود جسم در راستای قبلی و با همان سرعت به حركت خود ادامه میدهد.
خودرو از جرمهای متعددی تشكیل شده است .
وزن خودرو و اجسام داخل ان و همینطور مسافرین از ان جمله اند.
اگر وسیله ای برای مهار وجود نداشته باشد در هنگام تصادف این اجرام مایل هستند با سرعتی كه اتومبیل در حال حركت بوده است به حركت رو به جلوی خود ادامه دهند.
كاهش مومنتوم اجسام باید در یك بازه زمانی انجام گیرد.
در هنگام تصادف نیروی وارده برای توقف مسافران بسیار زیاد است.
همچنین زمان كمی برای اعمال این نیرو وجود دارد.
هدف همه وسایل و تجهیزات ایمنی به كار رفته این است كه هنگام به كارگیری كمترین اسیب و جراحت ممكن را به فرد وارد نماید.
آنچه ایربگ باید انجام دهد این است كه سرعت سرنشین خودرو را به ارامی به صفر برساند تا وی اسیب نبیند.
ایربگ فضایی میان راننده و فرمان و سرنشین كنار با داشبورد ایجاد میكند .
غیرفعال نمودن كیسه هوا برای پاسخ به نگرانی در مورد كودكان و سایر سرنشینان اتومبیل به خصوص سرنشینانی كه از نظر جثه كوچكتر هستند از لحاظ قدرت زیاد ایربگ كه موجب اسیب یا مرگ انها می شد سازمان NHTSA در سال 1997 قوانینی تصویب كرد كه به خودروسازان اجازه میداد از ایربگ های ضعیف تری استفاده كنند.
این قانون به شركتها اجازه داد از ایربگ هایی با قدرت 35%_20% كمتر استقاده نمایند.
علاوه بر این در سال 199

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: