دانلود پاورپوینت کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی حسی
دانلود پاورپوینت کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی حسی
دانلود پاورپوینت کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی حسی
مشخصات فایل
تعداد صفحات | ۲۴ |
حجم | ۶۶۸۹ کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
دسته بندی | مدیریت |
توضیحات کامل
دانلود پاورپوینت کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی حسی جهت رشته بازاریابی در قالب ۲۴ اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش
بازاریابی یا مارکتینگ (به انگلیسی: Marketing): بازاریابی به عنوان فرایندی مدیریتی -اجتماعی تعریف میشود که بوسیلهٔ آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادلهٔ کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواستههای خود اقدام میکنند. برای روشن شدن این تعریف باید ابتدا اصطلاحات مهم نیاز، خواسته، تقاضا، کالا، مبادله، معامله و بازار را بررسی کرد. به عبارت دیگر بازاریابی عبارتست از معرفی محصول جدید یا قدیمی بصورت سیستماتیک یا غیرسیستماتیک به مشتری برای فروش محصول قدیمی یا جدید به مشتری. در اینجا ذکر دو نکته لازم است. این دو نکته عبارتند از اینکه در بازاریابی دو هدف نهفته است و این دو هدف عبارتند از: ۱) هدف از بازاریابی فروختن محصول است. ۲) هدف از بازاریابی آشنایی مشتری با محصول است.
فهرست مطالب:
دارای مطالب مفید راجع به بازاریابی و کمپین های تبلیغاتی
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
قوانین ارسال دیدگاه در سایت