مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیق صنعت گردشگری

دسته بندی :حقوق مدیریت 36

فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیق صنعت گردشگری

فرمت فایل: ورد(word) _ قابل ویرایش و بخشی از متن تحقیق – ,  
( — قابل ویرایش ) 
 
تعداد صفحه : 1342-1) مقدمه 2-2) تعریف گردشگری 2-3) انواع گردشگری 2-3-1) اکوتوریسم 2-3-2) گردشگری فرهنگی 2-3-3) گردشگری تجاری 2-3-4) سفر به روستاها 2-3-5) گردشگری مذهبی و زیارتی 2-3-6) سفرهای حادثه جویی 2-3-7) گردشگری سلامت 2-3-8) گردشگری ورزشی 2-4) تاریخچه گردشگری در جهان 2-6) معرفی استان گیلان 2-6-1) سابقه تاریخی 2-6-2) گیلانگردی یا گردشگری در استان گیلان 2-6-3) جاذبه‌های گردشگری گیلان…

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: