مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مبانی نظری وپیشینه تحقیق شبكه اجتماعي

دسته بندی :حقوق مدیریت 19

مبانی نظری وپیشینه تحقیق شبكه اجتماعي

فرمت فایل: ورد(word) _ قابل ویرایش و بخشی از متن تحقیق – ,  
( — قابل ویرایش ) 
 
تعداد صفحه : 78فهرست مطالب: شبكه اجتماعي 2-3-3 فیس‌بوک وضعيت‌هاي مربوط به روابط در فيس‌بوك (بررسي سال 2010) 2-3-4گوگل پلاس (Google pulls) 2-3-4-1 حلقه‌ها (Circles) 2-3-4-2 چت ویدئویی در پاتوق‌ها (hangout) 2-3-4-3 آپلود بی‌درنگ عکس‌ها و ویدئوها 2-3-4-4 جرقه‌های گوگلی یا (Spark) 2-3-4-5 گردهمایی گوگلی (Huddle) 2-3-4-6گوگل پلاس و موبایل 2-3-5 گرایش پیشینه تحقیق 2-4 تحقيقات داخلي 2-4-1- جنگ نرم…

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: