مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مبانی نظری وپیشینه تحقیق مبانی و مفاهیم پایداری، توسعه، توسعه پایدار و محله پایدار

دسته بندی :حقوق مدیریت 35

مبانی نظری وپیشینه تحقیق مبانی و مفاهیم پایداری، توسعه، توسعه پایدار و محله پایدار

فرمت فایل: ورد(word) _ قابل ویرایش و بخشی از متن تحقیق – ,  
( — قابل ویرایش ) 
 
تعداد صفحه : 53مبانی نظری مفهوم محله, پایداری، توسعه، توسعه پایدار و محله پایدار, مدیریت شهری فصل دوم: ادبیات و مبانی نظری پژوهش 2-1. مقدمه 2-2. مفهوم محله، تعریف و مبانی 2-2-1. تعریف محله 2-2-2. سیر تاریخی نظریه محله 2-2-3. مفهوم محله در شهرهای ایران 2-2-4. کارکرد محله های شهری 2-3. مبانی و مفاهیم پایداری، توسعه، توسعه پایدار و محله پایدار 2-3-1. پایداری 2-3-2. توسعه 2-3-3….

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: