مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مشاهده و دانلود پاورپوینت استراتژی بازاریابی به سبک هواوی

دسته بندی :کسب و کار محمد 155

پاورپوینت استراتژی بازاریابی به سبک هواوی

با رویکرد سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه و پیشرفت در بازار پیچیده امروز

 

دید کلی؛

فایل پاورپوینت استراتژی بازاریابی به سبک هواوی با رویکرد سرمایه گذاری در توسعه بازار در قالب 68 اسلاید پاورپوینت به صورت پی دی اف و جامع آماده شده است

 

بخشی از متن پاورپوینت استراتژی بازاریابی به سبک هواوی

تاریخچه و معرفی شرکت هواوی

هواوی یک کمپانی چند ملیتی است که زمینه فعالیت اصلی‌اش شبکه، تجهیزات ارتباطی و ارایه خدمات است. هرچند که عموم ایرانیان هواوی را به عنوان شرکت چینی تولید کننده گوشی موبایل می‌شناسند و گوشی موبایل هواوی برای ایرانیان از دیگر زمینه‌های فعالیت مجموعه هواوی پر رنگ تر است. بنابر مطالب منتشر شده در ویکی پدیا (اکونومیست)، هواوی الان بزرگترین شرکت ارایه دهنده سرویس‌های ارتباطی در جهان است. هواوی در سال ۱۹۸۷ توسط رن ژنگفی پایه گذاری شد و به عنوان تولید کننده تجهیزات مخابراتی کار خود را شروع کرد. مجموعه هواوی امروزه بالغ بر ۱۴۰ هزار نفر کارمند دارد.

آمار جالب توجه اینجاست که حدود نیمی از این افراد در بخش‌های مختلف تحقیق و توسعه شرکت مشغول‌اند. بخش تحقیق و توسعه هواوی در کشورهای چین، ایالات متحده، آلمان، سوئد، هند، روسیه و ترکیه فعال است. معنی کلمه هواوی در زبان چینی به عبارت “دستاورد چینی” قابل تعبیر است. کمپانی هواوی خود ترجیح می‌دهد برند هواوی با تلفظ “wah-way” – “وا وی” خوانده شود.

دو سری معروف از محصولات گوشی هواوی وجود دارند، سری اسند و سری هانر. اسند به معنای اوج گرفتن و هانر به معنای افتخار است. نامگذاری سری اسند، پر بیراه نیست و می‌توان ادعا نمود هواوی در دنیای تبلت و گوشی موبایل با سری اسند مطرح شد و به اوج خود رسید. شرکت هواوی تمرکز زیادی بر صرفه جویی در روند تولید و افزایش بهره وری دارد. به طوریکه با توجه به قیمت تمام شده گوشی هواوی در بازار جهانی، می‌توان گفت هواوی کاملا به این هدف دست یافته است.

با سیاست بهره وری و کاهش هزینه تولید، قیمت گوشی هواوی همواره در حد پایین‌تری نسبت به گوشی سامسونگ و گوشی سونی و دیگر سازندگان تلفن همراه بوده است. در کنار منصفانه بودن قیمت گوشی و تبلت هواوی، تجربه چندین ساله نشان داده است که از لحاظ کارایی و کیفیت، محصولات هواوی با بیشتر برندهای مشابه قابل رقابت هستند. هرچند که گوشی هواوی به گوشی قابل قبول معروف است.

در سال ۲۰۰۶ مجموع فروش جهانی هواوی به حدود ۱۱ میلیارد دلار آمریکا رسید. این رقم در سال ۲۰۰۹ به ۲۰ میلیارد دلار رسید. سود حاصله شرکت هواوی در سال ۲۰۱۴ بالغ بر ۵ میلیارد دلار آمریکا بوده است. هواوی امروزه با شرکت‌هایی مانند وودافون، تی موبایل و موتورولا قراردادهای همکاری نزدیکی دارد.

هواوی علاوه بر گوشی موبایل و تبلت، در زمینه مودم‌های همراه و گجت‌های پوشیدنی نیز فعالیت‌هایی داشته است.

امروزه اکثر محصولات تولیدی هواوی از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند. گوشی‌های هواوی میزان بالایی از بازار جهانی را تصرف کرده‌اند و با معرفی تبلت محبوب Huawei X1 ، هواوی توانست در بازار تبلت به اقبال مناسبی دست یابد.

داستان موفقیت هواوی؛ چالش‌ها و راهکارهای پیش رو

هواوی با این‌که نسبت به دیگر بزرگان صنعت تلفن همراه سابقه کمتری در بازار دارد اما توانسته در مدت نسبتاً کوتاهی جدی‌ترین رقیب سامسونگ و اپل باشد. اما موفقیت هواوی از کجا سرچشمه می‌گیرد و آیا این شرکت می‌تواند چالش‌های دشوار پیش‌ رو را از میان بردارد؟

صنعت گوشی‌های هوشمند حالا به یکی از سودآورترین صنایع دنیا تبدیل شده و به همین دلیل تقریباً هر شرکت بزرگی حداقل اندیشه حضور در این بازار را از سر خود گذرانده است. داستان موفقیت هواوی داستان جالبی است که کماکان هم ادامه دارد و در این مطلب نگاهی به آن خواهیم انداخت.

 

توضیحات بیشتر و دانلود 

 

 

 

 


مطالب پیشنهادی:

پاورپوینت مقاله ایمیل مارکتینگ

پاورپوینت روش جنرال الکتریک در بازاریابی

پاورپوینت درباره بازاریابی به سبک شرکت فیلیپس

پاورپوینت مشاوره شغلی و حرفه ای

پاورپوینت در مورد مدیریت استعداد

پاورپوینت مرسدس بنز

پاورپوینت بازاریابی ویدئویی در شرکت های بزرگ

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری

پاورپوینت مدیریت استراتژیک منابع انسانی

کسب درآمد روزانه یک میلیون

منبع خارجی

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: