مقاله توسعه یك الگوی بهینه نرم افزاری ارزیابی هواپیما در پرواز درون توربولانس

مقاله توسعه یك الگوی بهینه نرم افزاری ارزیابی هواپیما در پرواز درون توربولانس
دسته بندی | مکانیک |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 942 کیلو بایت |
تعداد صفحات | 12 |
چکیده مقاله:
اصولاً معیارهای ارزیابی ک یفیت پرواز و خوشدستی ) ) Handling & Flying Quality هواپیما در فازهای مختلف بر اساس میزان بار کاری Work-Load خلبان برای انجام موفق ماموریت طراحی شده است . لذا متناسب با این میزان کار یا اصطلاحا “ اعانه ای که از طرف خلبان ( به عنوان کار اضافی یا توجه بیشتر ) برای نگهداری شرایط مطلوب پروازی لازم است، هواپیما در سطوح مختلف کیفیت پروازی یا درجه بندی ( از دیدگاه خلبان ) قرار خواهدگرفت . معیار کوپر – هارپر مربوط به موسسة هوانوردی کرنل یکی از این مقوله مقیاس ها می باشد . در مقاله حاضر یک الگوی نرم افزاری برای ارزیابی کیفیت پ روازی و خوشدستی یک هواپیما در حالات مختلف و در شرایط پروازی درون توربولانس توسعه داده شده است . این الگو قادر خواهد بود وضعیت کیفیت پروازی و خوشدستی هواپیما را برای دستیابی به سطوح مختلف ارزیابی کند و در جلوگیری از سوانح هواپیماهای جدید و کاهش هزینه های تست در برخی از مراحل پرواز موثر خواهد بود .
کلیدواژهها:
کیفیت پرواز – خوشدستی – کنترل بهینه – توربولانس – مدل خلبان در حلقة کنترلی
قوانین ارسال دیدگاه در سایت