مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

نرم افزار حسابداری آسمان با 25 درصد تخفیف

دسته بندی :حسابداری محمد 31

نرم افزار حسابداری آسمان با 25 درصد تخفیف

دسته بندی حسابداری
فرمت فایل rar
حجم فایل 19.535 مگا بایت
تعداد صفحات 2
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

قیمت نرم افزار فقط وفقط 750000 تومانقابل توجه جامعه حسابداران ایرانی نرم افزار حسابداری آسمان 1 میلیون تومان می باشد که ما برای شما عزیزان هم نسخه APK و هم نسخه EXE را در یک فایل RAR به قیمت 750000 تومان گذاشته ایم.آیا میدانید می توانید براحتی با نرم افزار حسابداری آسمان تبدیل به یک حسابدار حرفه ای شوید ؟شما می توانید بی نهایت سند حسابداری در آن ثبت کنید و تست کنید !آیا میخواهید به محض اتمام تحصیلات خود وارد بازار کار شوید ؟

قابل توجه دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مهندسی صنایع ، حسابداری مالی ، حسابداری صنعتی و کلیه اشخاصی که تمایل دارند وارد بازار کارانجام امور مالی شوند.

قبل از صحبت کردن در مورد نرم افزارهای حسابداری آسمان باید اشاره کنیم به اینکهتوسعه فناوری و دانش علوم رایانه در هر زمینه ای دستیاری حرفه ای برای بشریت بوده است. طبیعتا علم حسابداری هم از این قاعده مستثنی نمی باشد ، حسابداری به روش سنتی به دلیل استفاده از کاغذ و ابزار نوشتن و محسابات دستی بسیار دشوار و زمان گیر بود.با وارد شدن رایانه و نرم افزار حسابداری به این علم ، حسابداری از پیش هم کاربردی تر و آسان تر شده است.

آشنایی با نرم افزار حسابداری آسمان:

نرم افزار حسابداری آسمان با تبعیت کامل از علم حسابداری و بهره بردن از هوش الگوریتمی توسط تیم های متشکل از کارشناسان خبره حسابداری ، حسابرسی ، امور مالی و برنامه نویسان نرم افزار نوشته شده است.

نرم افزار حسابداری آسمان فقط برای سیستم های کامپیوتری است چون من می خواهم با گوشی کار های حسابداری ام را پیگیری کنم؟:

بله این نرم افزار در دو نسخه ی APK و EXE طراحی شده.در بازار نرم افزار های کامپیوتری همیشه نرم افزار هایی هستند که بصورت عالی و کاربردی در اختیار عموم قرار می گیرند اما می توان در این بازار نرم افزار حسابداری آسمانرا به دو قسمت APK و EXE تقسیم کرد این پکیج نیز هر دو نسخه را شامل می شود:

1-نرم افزار حسابداری آسمان اندروید:

برای افرادی که تلفن همراه آنها سیستم عامل اندروید دارد و نیاز دارند برنامه حسابداری را برای دسترسی به حساب و صدور فاکتور هر زمان و همه در جا در دسترس داشته باشند این اپلیکیشن کارآمد می باشد.

2-نرم افزار حسابداری آسمان کامپیوتر و لب تاپ:

نسخه ی کامپیوتر و لب تاپ را روی سیستمتان نصب کنید.افرادی که با خرید و فروش سروکار دارند و مدام به کامپیوتر و لب تاپ وابسته اند و یا حساب آنها همیشه در گردش است و می خواهند نرم افزار حسابداری آسمان را در کامپیوتر یا لب تاپ خود داشته باشند برای مدیریت اطلاعات مالی خود و کنترل هزینه ها و درآمد نیاز به نرم افزار حسابداری شخصی آسمان می باشند. اینگونه نرم افزار ها نیاز به دانش حسابداری فوق العاده نمی باشند و بسیار ساده می باشند که برای شما عزیزان دانلود نرم افزار حسابداری آسمان را با 25 درصد تخفیف قرار داده ایم.

مزیت های نرم افزار حسابداری آسمان :

  • applyقابلیت تعریف سرفصل‌های حسابداری تا 7 سطح .
  • applyقابلیت نمایش سرفصل حسابداری بصورت درختی و تعریف کدینگ با استفاده از امکانات نمایش درختی .
  • applyقابلیت انتقال سرفصل‌ها به سال بعد بدون افزونگی اطلاعات و قابل تغییر در سال بعد حتی با حذف تمامی ‌سرفصل‌ها بدون اینکه تغییری در سرفصل‌های سال قبل ایجاد گردد .
  • applyقابلیت انتقال اسناد بطور سرجمع و یا به تفکیک هر سند به دفتر مرکزی (حسابداری تجمیعی)
  • applyامکان مرور حساب‌ها و نمایش دفاتر و تراز بصورت منیتورینگ .
  • applyامکان ذخیره سازی اسناد حذف شده و بازیابی آنها توسط مدیر سیستم .
  • applyکنترل صدور اسناد غیر بالانس و نمایش آنها با رنگی متفاوت .
  • applyقابلیت مرتب سازی اسناد در کمترین زمان ممکن .
  • applyامکان تعیین دسترسی کاربران به اسناد یکدیگر .
  • applyامکان درج سند بین اسناد .
  • applyامکان تلفیق اسناد .
  • applyامکان تعریف چندین شرکت با سرفصل‌ها و اسناد کاملا مجزا .
  • applyجستجوی پیشرفته اسناد و سرفصل‌ها .
  • applyامکان صدور اسناد افتتاحیه و اختتامیه بطور اتوماتیک حتی در میانه سال مالی .
  • applyامکان گروه بندی سرفصل‌ها .
  • applyامکان صدور اسناد سود و زیانی بطور اتوماتیک .
  • applyامکان استفاده از سیستم مغایرت بانکی، حتی بدون نیاز به نرم‌افزار خزانه داری .
  • applyامکان تعریف سطح تفصیلی بطور مجزاء با امکان گروه بندی و ارتباط دهی آن با سطوح بالاتر بصورت گروهی و یا انفرادی .

معرفی کامل نرم افزار حسابداری آسمان:

نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی و شخصی برمبنای مدیریت و کنترل صندوق ، کنترل خرید و فروش و موجودی برنامه نویسی شده اند. تقریبا شیوه کاری تمامی آنها خواندن بارکدبا استفاده از نرم افزار بار کد خوانو فراخوانی اطلاعات از سیستم توسط آن می باشد. استفاده از این نرم افزارها بسیار ساده و روان می باشد.نرم افزار حسابداری آسمان از این قبیل اند که خیلی پر کاربردی تر از بقیه نرم افزار های حسابداری و ارزان تر نیز می باشد.

یکی از ارکان اصلی سیستم نرم افزاری هر شرکت یا سازمان باید نرم افزاررا دانست. این نرم افزارها با پشتیبانی همه جانبه از نیازهای شرکت یا سازمان ، قابلیت انعطاف در پیاده سازی در مدل های متفاوت مالی ، قابل اعتماد بودن و راحتی استفاده از آن مورد توجه شرکت ها و سازمانها می باشد.

نرم افزارهای حسابداری زیادی با قیمت بسیار گزافی در فضای مجازی وجود دارد ، ما سعی کردیم نرم افزار حسابداری آسمانرا برای شما پیدا کنیم تا بتوانیدهزینه ها و درآمد کسب و کار خود را مدیریت کنید.

* با خرید این محصول شما یکروزه حسابدار می شوید.* می توانید بصورت عملی با نرم افزار حسابداری آسمان کار کنید.* این نرم افزار بسیار کار کردن با آن راحت می باشد و نیاز به دانش تخصصی زیادی ندارد.

محتویات بسته پس از خرید:

1-نرم افزار حسابداری آسمان برای کامپیوتر و لب تاپ

2- نرم افزار حسابداری آسمان برای گوشی های اندرویدی

چرا هزینه اضافی بابت ثبت نام در کلاس های آموزش نرم افزارهای حسابداری بدهید ؟!هم این اکنون این نرم افزار را فقط و فقط با قیمت 750000 تومان دانلود کنید و از کارکردن با آن لذت ببرید;قیمت واقعی این نرم افزار 1000000 تومان می باشد که شما از تخفیف 25 درصدی برخور دار شده و نرم افزار حسابداری آسمان را فقط با قیمت 750000 تومان دانلود می کنید.

فقط با پرداخت 750 هزار تومان و دریافت این نرم افزار زندگی خود را متحول کنید …

این فقط یک نرم افزار حسابداری نیست بلکه شما بصورت عملی با خود نرم افزار آسمان می توانید تمرین کنید.تمامی امکانات نرم افزار حسابداری آسمان در دسترس شما می باشد.

نرم افزار حسابداری آسمان مناسب برای حسابداران و مدیران مالی جهت ارائه گزارشات مدیریتی می باشد.

هم این اکنون این نرم افزار را فقط و فقط با قیمت 750000 تومان دانلود کنید و از کارکردن با آن لذت ببرید;قیمت واقعیاین نرم افزار 1000000 تومان می باشد که شما از تخفیف 25 درصدی برخور دار شده و نرم افزار حسابداری آسمان رافقط با قیمت 750000 تومان دانلود می کنید.

قیمت نرم افزار فقط وفقط 750000 تومان

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: