پاورپوینت استراتژی و انواع آن (فصل دوم کتاب نگرش جامع بر مدیریت استراتژیک علی احمدی و همکاران)
پاورپوینت استراتژی و انواع آن (فصل دوم کتاب نگرش جامع بر مدیریت استراتژیک علی احمدی و همکاران)
پاورپوینت استراتژی و انواع آن (فصل دوم کتاب نگرش جامع بر مدیریت استراتژیک علی احمدی و همکاران) در ۲۹ اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
مشخصات فایل
تعداد صفحات | ۲۹ |
حجم | ۸۵۱ کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | ppt |
دسته بندی | مدیریت |
توضیحات کامل
پاورپوینت استراتژی و انواع آن (فصل دوم کتاب نگرش جامع بر مدیریت استراتژیک علی احمدی و همکاران) در ۲۹ اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
فهرست مطالب
تعاریف استراتژی
چگونگی شکل گیری استراتژی
استراتژی مدبرانه
استراتژیهای اضطراری
مروری بر انواع استراتژیها
مروری بر انواع استراتژیها
استراتژی های کلان
استراتژیهای ملی
استراتژیهای عمومی
استراتژیهای اصلی
استراتژیهای فرعی
استراتژیهای وظیفهای
استراتژی های خاص
استراتژیهای چهارگانه شرکتهای ژاپنی
سایر استراتژیها
قسمتی از متن
استراتژی واحد عملیاتی یا تولیدی:این استراتژی به امتیازات رقابتی در حوزه ساخت و تولیدی مرتبط بوده و شامل سیستمهای تولید، سیستمهای کنترل و سیاستهای کلیدی ساخت و تولید میباشد.در این نوع از واحدهای وظیفهای و در راستای استراتژیهای شرکت، عموما در سه بعد زیر باید استراتژیها مشخص گردند:
امکانات و تجهیزات: از قبیل، میزان تمرکز یا عدم متمرکز بودن آنها، میزان اتوماسیون مورد نیاز و حجم تولید.
برنامهریزی و کنترل: از قبیل، تولید سفارشی یا انبوه، حجم انبار قطعات مواد، روش استفاده از انبارها، فعالیتهای کنترلی.
سفارشات: از قبیل تعداد، تنوع، کمیت، کیفیت تأمین کننده، نحوه انتخاب و امثالهم.
توجه: پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
قوانین ارسال دیدگاه در سایت