پاورپوینت تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده (فصل دوم کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)
پاورپوینت تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده (فصل دوم کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده) در ۲۰ اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
مشخصات فایل
تعداد صفحات | ۲۰ |
حجم | ۵۰۸۸ کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
دسته بندی | بازاریابی |
توضیحات کامل
پاورپوینت تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده (فصل دوم کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده) در ۲۰ اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
فهرست مطالب
فایده از نظر مشتری
احساس خوشایند یا ناخوشایند فرد در نتیجه مقایسه ادراکات و انتظارات
زنجیره ژنریک فایده (پورتر)
زنجیره فایده راه ایجاد فایده بیشتر برای مشتری
جلب مشتریان و حفظ آنها
محاسبه هزینه مشتریان از دست رفته
بازاریابی رابطه با مشتری
سطوح سرمایه گذاری مورد نیاز در ایجاد رابطه با مشتری
ابزارهای ایجاد علاقه و رضایت در مشتری
سودآوری مشتری
اجزای بازاریابی کیفیت فراگیر
توجه: پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
قوانین ارسال دیدگاه در سایت