مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پاورپوینت تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده (فصل دوم کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)

پاورپوینت تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده (فصل دوم کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)

پاورپوینت تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده (فصل دوم کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده) در ۲۰ اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۲۰
حجم ۵۰۸۸ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی بازاریابی

توضیحات کامل

پاورپوینت تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده (فصل دوم کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده) در ۲۰ اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

فهرست مطالب

فایده از نظر مشتری

احساس خوشایند یا ناخوشایند فرد در نتیجه مقایسه ادراکات و انتظارات

زنجیره ژنریک فایده (پورتر)

زنجیره فایده راه ایجاد فایده بیشتر برای مشتری

جلب مشتریان و حفظ آنها

محاسبه هزینه مشتریان از دست رفته

بازاریابی رابطه با مشتری

سطوح سرمایه گذاری مورد نیاز در ایجاد رابطه با مشتری

ابزارهای ایجاد علاقه و رضایت در مشتری

سودآوری مشتری

اجزای بازاریابی کیفیت فراگیر

توجه: پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

لینک کوتاه: