پاورپوینت تحلیل استراتژیک شرکت جنرال موتورز در چارچوب مدیریت استراتژیک صنعتی

پاورپوینت تحلیل استراتژیک شرکت جنرال موتورز در چارچوب مدیریت استراتژیک صنعتی
دانلود پاورپوینت با موضوع تحلیل استراتژیک شرکت جنرال موتورز در چارچوب مدیریت استراتژیک صنعتی ، در قالب ppt و در ۵۲ اسلاید، قابل ویرایش، شامل تاریخچه جنرال موتورز، مدیرعامل جنرال موتورز، چشم انداز جنرال موتورز، ارزشها و فرهنگ سازمانی جنرال موتورز، بیانیه جنرال موتورز، ماموریت جنرال موتورز، رقیب سرسخت جنرال موتورز: تویوتا، حوزه فعالیت جنرال موتورز
مشخصات فایل
تعداد صفحات | ۵۲ |
حجم | ۱۲۸۷ کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | ppt |
دسته بندی | مدیریت |
توضیحات کامل
دانلود پاورپوینت با موضوع تحلیل استراتژیک شرکت جنرال موتورز در چارچوب مدیریت استراتژیک صنعتی، در قالب ppt و در ۵۲ اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
تاریخچه جنرال موتورز
مدیرعامل جنرال موتورز
چشم انداز جنرال موتورز
ارزشها و فرهنگ سازمانی جنرال موتورز
بیانیه جنرال موتورز
ماموریت جنرال موتورز
رقیب سرسخت جنرال موتورز: تویوتا
حوزه فعالیت جنرال موتورز
شرکتهای تحت مالکیت مهم جنرال موتورز
منابع انسانی جنرال موتورز
فروش جنرال موتورز
تحقیق و توسعه در شرکت جنرال موتورز
ساخت خودروهای با احساس !
خودروهای الکتریکی
فعالیت های محیط زیستی
خودروهای هیدروژنی
فروش خودروهای کارکرده: استراتژی جدید شرکت جنرال موتورز
اشتباهات استراتژیک
تاثیر بحران بر سه بزرگ (فورد،کرایسلروجنرال موتورز)
دلایل ورشکستگی جنرال موتورز
نماد صنعت امریکا از حرکت ایستاد
ماتریس(IFE) internal factor evaluation
مدلCPM
قسمتی از متن:
جنرال موتورز به مرور زمان با خرید شرکتهای متعدد و متنوع خودروساز و موتورساز پدید آمده است، حیات وی درگرو یکپارچگی اداره مجموعه از یک سو و مواجهه با رقبای جدی درعرصه خودروسازی ازسوی دیگر است که بسیار انعطاف پذیرتر و چابکتر از پیش عمل می کنند.
اما ویژگی این شرکت آن است که برخی از شرکتهای تشکیل دهنده این مجموعه عظیم صنعتی، قدمتی فراتر از یک قرن دارند. در سال ۱۸۹۷، شرکت خودروی اولدز که قدیمیترین واحد جنرال موتورز محسوب می شود با سرمایه ۵۰ هزار دلار توسط رانسوم اولدز تاسیس شد.
سال بعد با ادغام این شرکت با کارخانه های موتور بنزینی اولدز، کارخانه های موتور اولدز تشکیل شد و اولین کارخانه مخصوص ساخت خودرو در آمریکا به راه افتاد .
سالهای ۱۹۰۲و ۱۹۰۳ به ترتیب شرکت خودروی کادیلاک در دیترویت توسط هنری لیلاند و شرکت موتور بیوک توسط دیوید بیوک تاسیس شد. این دو شرکت بعدها به جنرال موتورز پیوستند.
سال بعد، بیلی دورانت کنترل شرکت موتور بیوک را برعهده گرفت. اما نقطه عطف صنعت خودرو در سال ۱۹۰۸ پدید آمد که تحت رهبری بیلی دورانت، شرکت جنرال موتورز متشکل از شرکت موتور بیوک تاسیس شد.
در ۱۹۶۷ در یک تغییر ساختاری، شرکت به صورت گروههای مجزای خودروهای سبک و کامیون، بدنه و مونتاژ، قطعات خودرو و بخش خارجی از آمریکا درآمد
در ۱۹۸۳، جشن ۷۵ سالگی شرکت با ۲۳۵ میلیون خودروی تولیدی همراه شد.
توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " تحلیل استراتژیک شرکت جنرال موتورز در چارچوب مدیریت استراتژیک صنعتی " می باشد که در حجم ۵۲ اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان رشته های مجموعه مدیریت به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
قوانین ارسال دیدگاه در سایت