پاورپوینت مروری جامع بر فرایند برنامه ریزی آموزش بزرگسالان
دانلود پاورپوینت با موضوع مروری جامع بر فرایند برنامهریزی آموزش بزرگسالان، در قالب pptx و در 112 اسلاید، قابل ویرایش، شامل فصل اول اصول بنیادین آموزش بزرگسالان، فصل دوم بررسی اجمالی دنیای تئوریهای یادگیری، فصل سوم نظریههای یادگیری، فصل چهارم نظریه یادگیری بزرگسالان آندروگوژی، فصل پنجم نظریههای آموزش، فصل ششم مدل فرایندی آموزش بزرگسالان برای یا
پاورپوینت مروری جامع بر فرایند برنامه ریزی آموزش بزرگسالان
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 378 کیلو بایت |
تعداد صفحات | 112 |
دریافت فایل
دانلود پاورپوینت با موضوع مروری جامع بر فرایند برنامهریزی آموزش بزرگسالان، در قالب pptx و در 112 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
فصل اول: اصول بنیادین آموزش بزرگسالان
تاریخچه آموزش بزرگسالان
مقاصد و اهداف یادگیری
اصول یادگیری بزرگسالان
فصل دوم: بررسی اجمالی دنیای تئوریهای یادگیری
دلیل بررسی نظریههای یادگیری چیست؟
مدیر سیاستگذار در بحث آموزش بزرگسالان
متخصصین آموزشی
گروه مشاورین
نظریه
تعریف یادگیری
توسعه شایستگی (competency development)
یادگیری مستقل
فصل سوم: نظریههای یادگیری
طیقهبندی نظریهها
مدلهای ماشینی نگری و ارگانیسمی
مفاهیم مدلهای جزء و کلنگر (ماشینینگری و ارگانیسمی) توسعه
نظریات مدل جزءگرا
نظریات مدل کل نگر (Holistic)
فصل چهارم: نظریه یادگیری بزرگسالان: آندروگوژی
نظریه لیندمن
خلاصه فرضیات بنیادی لیندمن درباره یادگیرنده بزرگسال
حمایت های علوم اجتماعی پس از سال 1950
حمایت های روانشناسی بالینی
حمایت هایی از سوی آموزش و پرورش بزرگسال
پنج فرضیه اصلی دیدگاه دانش آموز محور راجرز
آلن تاف: مراحل مختلف روند یادگیری بزرگسال
مدل پداگوژی
بلوغ طبیعی به سوی خودفرمانی در مقایسه با سطح مجاز رشد فرهنگی خود فرمانی
معنی بزرگسال (Adult)
مدل آندراگوژیک: (آموزش بزرگسالان)
مشکلات تجربه
فصل پنجم: نظریههای آموزش
مبانی مؤثر در نظریه محرک- پاسخ (S-R)
مبانی مؤثر در نظریه شناخت
مبانی مؤثر در نظریه انگیزشی- شخصیتی
مفاهیم آموزشی برگرفته ازنظریه های یادگیری در کودکان و حیوانات
مدل های یادگیری 8 گانه گانیه
هشت عملکرد مؤثر بر موقعیت های آموزشی: نقش معلم در مدیریت محیط های مختلف یادگیری
مفاهیم آموزشی برگرفته از نظریه های یادگیری بزرگسالان: راجرز
واتسون
تاف: امدادگر
نقش معلّم بزرگسالان
مفاهیم آموزشی برگرفته از نظریه های آموزشی: مبانی دیوئی
آموزش اکتشافی: برونر
آموزش به روش الگوپذیری: بندورا
تحول دیدگاه: مزیرو
بازتاب پذیری انتقادی: بروکفیلد
ارتباط سازمان ها با آموزش و پرورش بزرگسالان
فصل ششم: مدل فرایندی آموزش بزرگسالان برای یادگیری
مقایسه روش فرایندی و محتوایی
آمادهسازی یادگیرنده
ایجاد جوی مناسب برای یادگیری
ایجاد سازوکاری برای برنامه ریزی متقابل
شناسایی نیازهای یادگیری
نیازسنجی
تنظیم اهداف برنامه
طراحی الگویی از تجارب یادگیری
اجرای برنامه (انجام فعالیتهای یادگیری)
قابلیتهای اصلی مدرسان آموزش سازمانی
ارزشیابی برنامه
نسلهای ارزشیابی
فصل هفتم: آموزش بزرگسالان در عمل
آموزش بزرگسالان: اصول بنیادین
انتقادها به آندراگوژی
چهارچوب فردی- تبادلی آندراگوژی
سه گام تحلیل عملکرد یادگیرنده در استفاده از مدل عملی آندراگوژی
فرم کامل تحلیل آندراگوژیک یاگیرنده
فصل هشتم: یادگیری بزرگسالان در توسعه منابع انسانی
توسعه منابع انسانی و یادگیری بزرگسالان
چگونه اعمال HRD منجر به پیشرفت کارآیی می گردد؟
کنترل فرآیند یادگیری توسط یادگیرندگان بزرگسال
تعیین اهداف یادگیری توسط بزرگسالان: نیازسنجی
ایجاد و اجرا یادگیری
ارزشیابی یادگیری توسط خود بزرگسال
نتیجهگیری
فصل نهم: چشماندازهای جدید در آموزش بزرگسالان
اصول یادگیری بزرگسالان
نیاز یادگیرنده به دانستن
خودپنداره یادگیرنده
تجارب قبلی یادگیرنده
آمادگی برای یادگیری
جهتگیری یادگرفتن
طرح یادگیری تجربی کلب
انگیزش برای یادگیری (ارزشهای درونی و بازدهی شخصی)
خصوصیات پرورشکاران بزرگسال
فصل دهم: فراتر ازآموزش بزرگسالان
تفاوتهای فردی یادگیرنده
توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع ” مروری جامع بر فرایند برنامهریزی آموزش بزرگسالان ” می باشد که در حجم 112 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی (سمینار و کنفرانس کلاسی) مورد استفاده قرار گیرد.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت گردیده است و قالب آن را نیز به دلخواه می توان تغییر داد.
قوانین ارسال دیدگاه در سایت