پرسشنامه بازاریابی رابطه مند تماشاگران ورزشی (کیم ، ۲۰۰۸)

پرسشنامه بازاریابی رابطه مند تماشاگران ورزشی (کیم ، ۲۰۰۸)
پرسشنامه بازاریابی رابطه مند تماشاگران ورزشی (کیم ، ۲۰۰۸) در ۲ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
مشخصات فایل
تعداد صفحات | ۲ |
حجم | ۴۵ کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | مدیریت |
توضیحات کامل
پرسشنامه بازاریابی رابطه مند تماشاگران ورزشی (کیم ، ۲۰۰۸) در ۲ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)
تعداد گویه ها : 19
تعداد مولفه : 7 مولفه (اعتماد، تعهد، دوست داشتن، صمیمیت، خودارتباطی، رضایت ارتباطی و رابطه متقابل)
روایی و پایایی : دارد
نحوه نمره گذاری : دارد (به صورت کلی)
منبع : دارد
نوع فایل : word و قابل ویرایش
تعداد صفحات : 2
توضیحات
پرسشنامه بازاریابی رابطه مند توسط کیم در سال ۲۰۰۸ ساخته شده که شامل ۲۸ گویه و ۷ مولفه اعتماد، تعهد، عشق، صمیمیت، خودارتباطی، رضایت ارتباطی و عمل متقابل است. بعد از هنجاریابی این پرسشنامه توسط طاهری کیا و همکاان (۱۳۹۷) تعداد گویه ها از ۲۸ گویه به ۱۹ گویه کاهش یافت. این پرسشنامه دارای مقیاس پنج ارزشی لیکرت شامل کاملاً موافقم، موافقم، نظری ندارم، مخالفم و کاملاً مخالفم است.
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
قوانین ارسال دیدگاه در سایت