پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه آموزش فناوری اطلاعات و ارتباطات
پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه آموزش فناوری اطلاعات و ارتباطات
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.
مشخصات فایل
تعداد صفحات | ۵۴ |
حجم | ۱۷۱ کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دسته بندی | کامپیوتر و IT |
توضیحات کامل
فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری آموزش فناوری اطلاعات و ارتباطات عنوان این نوشتار است که در آن به مبانی نظری و پیشینه تحقیق می پردازیم. فناوری اطلاعات و ارتباطات عبارت است از مجموعه وسایل و ابزارهای تکنولوژیکی ( شامل کامپیوترها، اینترنت، تکنولوژی ها ی ارتباط جمعی ( رادیو، تلویزیون و تلفن ) بکار رفته در ارتباطات و ایجاد، انتشار، ذخیره سازی و مدیریت اطلاعات ( تینیو ، ۲۰۰۲ ، ص ۱ )
بر اساس طبقه بندی صنعتی استاندارد های بین المللی بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات در گروه طبقات به ترتیب زیر طبقه بندی می شوند:
۱- تولید تجهیزات رادیو ، تلویزیون و وسایل ارتباطات راه دور و قطعات
۲- تولید تجهیزات الکترونیکی
۳- تولید ماشین آلات اداری و حسابگر
۴- انتقال دهنده های رادیویی و تلویزیونی
۵- گیرنده های رادیویی، تلویزیونی، ضبط صوت، ویدیو و قطعات مربوطه
۶- پست و ارتباطات راه دور
۷- کامپیوتر، سخت افزار و نرم افزار و صنایع وابسته به آن. ( بختیاری ، ۱۳۸۰ ، ص ۱۲۴ )
فهرست مطالب
۱-۷-۱ تعاریف نظری 10
۲-۷-۱ تعاریف عملیاتی . ۱۱
فصل دوم : ادبیات پژوهش
۵-۲-۲ فناوری چیست . 73
۱-۵-۲-۲ فناوری اطلاعات و ارتباطات .۷۴
۲-۵-۲-۲ فناوری اطلاعات و سواد اطلاعاتی.۷۶
۳-۵-۲-۲ آموزش فناوری۷۸
۴-۵-۲-۲ چگونگی ورود فناوری اطلاعات و ارتباطات در نظام آموزشی ۸۰
۵-۵-۲-۲ سواد فناوری.۸۷
۶-۵-۲-۲ رویکرد تلفیق فناوری و آموزش۸۸
۷-۵-۲- ۲الگوی بهره گیری از فناوری در فرآیند یاددهی – یادگیری۸۹
۸-۵-۲- ۲ رویکرد های مواجهه با فناوری جدید ۹۰
۹-۵-۲- ۲ نقش سازمان فنی و حرفه ای در آموزش افراد در زمینه فناوری اطلاعات وارتباطات.۹۳
۶-۲-۲ پیشینه پژوهش
١-۶-٢.تحقیقات انجام شده در ایران
۲-۶-٢ تحقیقات انجام شده در خارج از کشور
منابع
منابع فارسی
منابع انگلیسی
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
قوانین ارسال دیدگاه در سایت