۱۴ اشتباه فاحش مدیران ارشد

۱۴ اشتباه فاحش مدیران ارشد
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 7 کیلو بایت |
تعداد صفحات | 5 |
-گوش ندادن:
» به سخنان كاركنان خود توجه نمی كنید بلكه فقط با آنها صحبت می كنید. نتیجه این شیوه فقدان تعهد وفاداری و احساس تعلق و نیز افزایش انزجار و دلسردی كاركنان است.
2-افراط در تعهد:
» اگر نتوانید كاركنانی پرورش دهید كه در مواقع لازم بتوانند پاسخ منفی دهند به جای یك استراتژی موفقیت آمیز، با كار بیش از حد دستاورد اندك نارضایتی مشتری و «قهرمانانی مرده1» دست به گریبان خواهید بود.
3-دل خوش كردن به آمار و ارقام:
» آمار و ارقام تنها نتیجه فرعی تصمیمات شما هستند. انجام اقداماتی به منظور تغییر اعداد بدون توجه به عوامل پدید آورنده این اعداد (از جمله پیشنهادهای ارزشمند اجرای عالی رضایت مشتری و انگیزه و اشتیاق كاركنان) ونیز بدون توجه به مدیریت این عوامل در نهایت به نتایجی مخرب می انجامد.
4- پذیرش تعهدهای مبهم و نامشخص یا پرهیز از تعهد:
» توافقهای مبهم و نامعین و فقدان استانداردی روشن برای ایجاد و پذیرش تعهد و مدیریت آن، به اتلاف نیرو و كناره گیری كاركنان می انجامد. همچنان كه پرهیز از پذیرش تعهد و مسئولیتی روشن نیز همین نتایج را در پی خواهد داشت.
قوانین ارسال دیدگاه در سایت