مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

اثر اختصاصی بودن هدف هزینه و فرآیند توسعه محصول جدید بر عملکرد کاهش هزینه

دسته بندی :حسابداری مدیریت 41

بسیاری از شرکت هایی که بر اساس توسعه محصولات جدید و نوآورانه رقابت می کنند، اتخاذ فرآیندهای «توسعه همزمان محصول جدید» (NPD) را آغاز کرده اند که در آنها مراحل طراحی محصول به شیوه ای غیر خطی و تکرار شونده رخ می دهد

اثر اختصاصی بودن هدف هزینه و فرآیند توسعه محصول جدید بر عملکرد کاهش هزینه

دسته بندی حسابداری
فرمت فایل docx
حجم فایل 1.069 مگا بایت
تعداد صفحات 34
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

شامل 34 صفحه در قالب ورد و قابل ویرایش

فایل اصلی مقاله بصورت pdf هم موجود می باشد.

عنوان فارسی:

مقاله انگلیسی ترجمه شده : اثر اختصاصی بودن هدف هزینه و فرآیند توسعه محصول جدید بر عملکرد کاهش هزینه

عنوان انگلیسی:

The effect of cost goal specificity and new product development

process on cost reduction performance

چکیده

بسیاری از شرکت هایی که بر اساس توسعه محصولات جدید و نوآورانه رقابت می کنند، اتخاذ فرآیندهای «توسعه همزمان محصول جدید» (NPD) را آغاز کرده اند که در آنها مراحل طراحی محصول به شیوه ای غیر خطی و تکرار شونده رخ می دهد. در حالی که فرآیندهای NPD همزمان، در مقایسه با فرآیندهای سنتی ترتیبی، قابلیت انعطاف را افزایش می دهند و باعث کاهش «زمان ورود به بازار» می شوند، همزمانی “عدم قطعیت وظیفه” را افزایش می دهد چرا که قبل از اینکه همه ویژگی ها و مشخصات مهم محصول تشکیل شوند فرایند طراحی محصول آغاز می شود. چنین تغییراتی می تواند به هزینه “طراحی مجدد” و “دوباره کاری” منجر شود. تحقیقات قبلی، «هزینه یابی بر مبنای هدف» را پیشنهاد می کنند، که در آن تیم های طراحی محصول، اهداف هزینه ای خاصی را مقرر می کنند. “هزینه یابی بر مبنای هدف” یک روش موثر کنترل هزینه در NPD ترتیبی می باشد. با این حال، معلوم نیست که آیا “هزینه یابی مبتنی بر هدف” زمانی که با یک فرآیند NPD همزمان ترکیب می شود، (به دلیل افزایش عدم اطمینان کار)، عملکرد کاهش هزینه را بهبود خواهد بخشید. ما به طور تجربی توانایی گروه های طراحی محصول برای رسیدن به اهداف خاص و یا عمومی کاهش هزینه تحت شبیه سازی NPD ترتیبی و یا همزمان مورد بررسی قرار می دهیم. ما پیش بینی می کنیم و می یابیم که ماهیت فرآیند NPD، اثر اهداف خاص کاهش هزینه را بر روی عملکرد کاهش هزینه های واقعی، تعدیل می کند. در حالی که اهداف هزینه خاص، تحت یک فرایندNPD ترتیبی، باعث کاهش های بالاتر هزینه محصول نسبت به اهداف هزینه عمومی می شوند، اهداف خاص در با انگیزه ساختن گروه های طراحی برای کاهش هزینه محصول، تحت یک فرایند NPD همزمان، بهتر از اهداف کلی هستند. بنابراین، ما شرایط مرزی در مورد سودمندی “هزینه یابی بر مبنای هدف” را به عنوان یک روش کنترل هزینه نشان می دهیم.

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: