مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهشی مفاهیم و دیدگاه های اوقات فراغت

دسته بندی :حقوق مدیریت 24

ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهشی مفاهیم و دیدگاه های اوقات فراغت

فرمت فایل: ورد(word) _ قابل ویرایش و بخشی از متن تحقیق – ,  
( — قابل ویرایش ) 
 
تعداد صفحه : 492-1- مقدمه 2-2- مفهوم اوقات فراغت 2-3- اوقات فراغت و چند مفهوم دیگر 2-3-1- اوقات فراغت و تفریح 2-3-2- اوقات فراغت و بازی 2-3-3- اوقات فراغت و بیكاری 2-3-4- كاركردهای اوقات فراغت 2-4- اوقات فراغت ازدیدگاه فرهنگی، اجتماعی واقتصادی 2-5- تاریخچه اوقات فراغت در جهان وایران 2-6- ویژگی‌های اوقات فراغت در عصر حاضر 2-7- تقسیم بندی گذران اوقات فراغت جدول(2-1) گونه های…

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: