مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ادبیات نظری و پیشینه تجربی الگوها و نظریه های عمل جراحی زیبایی

ادبیات نظری و پیشینه تجربی الگوها و نظریه های عمل جراحی زیبایی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق الگوها و نظریه های عمل جراحی زیبایی که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۵۱
حجم ۲۴۰ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

دانلود ادبیات نظری و پیشینه تجربی الگوها و نظریه های عمل جراحی زیبایی که در آن به بررسی (چارچوب) مبانی نظری و پیشینه پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم. 

 

 

 

زیبایی به عنوان یکی از مؤلفه های جایگاه اجتماعی در ارزیابی موقعیت اجتماعی افراد جامعه مهم قلمداد می گردد.در قرن بیستم و مخصوصاً در چند دهه اخیر برداشت های نو به نو شونده از زیبایی سرعت گرفته است. بدن افراد از تجربه های اجتماعی، همچنین از هنجارها و ارزش های گروه هایی که به آن ها تعلق دارند، تأثیر ژرفی می گیرد.با توجه به مرور نظریاتی که در باب بدن و جراحی زیبایی انجام شده، بدن فرد در جامعه می تواند به صورت عرصه های گوناگونی از قبیل بدن فرهنگی، بدن اجتماعی، بدن سیاسی و بدن اقتصادی دیده شود (عنایت، ۱۳۸۸).بدن هنگامی به عنوان متن فرهنگی خوانده می شود که رفتارهای بدن در جامعه نتواند به عنوان رفتاری طبیعی محسوب شود، و آن ها براین باور هستند که رفتار بدنی از سنخ رفتار فرهنگی است و رابطه رفتار درمانی با فرهنگ گویای این مطلب است و بدین واسطه این رفتارها با حیثیت و منزلت هر فرد در سلسله مراتب اجتماعی پیوند داده می شود (ذک
یی، ۱۳۸۶).

 

 

 رویکرد بدن به مثابه یک نشانه اجتماعی ، مصرف مدار بودن هویت و بدن مدار بودن مصرف در جامعه نوین را دلیل اصلی رفتارهایی چون انجام جراحی زیبایی می داند. در واقع رفتارهای معطوف به زیبایی و جذابیت بدنی به عنوان بخشی از یک سبک زندگی در حال حاضر می تواند تمایزبخش اقشار مختلف باشد. اهمیّت یافتن بدن و متعاقب آن بازتاب شدن هویّت بدنی افراد، از پیامدهای اساسی جامعه مصرفی است که در آن افراد با تغییر ویژگی های ظاهری بدن خود مبادرت به ساخت بدن اجتماعی یعنی بدنی که از نظر وضعیت ظاهری، آرایشی و پوششی مقبول نظام اجتماعی است، می نمایند(خواجه صالحی، ۱۳۹۱). 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم چارچوب نظری و پیشینه پژوهش الگوها و نظریه های عمل جراحی زیبایی

۲-۲- عمل جراحی زیبایی    9
۲-۳- تاریخچه جراحی بینی    10
۲-۳- تاریخچه جراحی بینی در ایران    13
۲-۴- جراحی بینی    15
۲-۵- انواع جراحی بینی    16
۲-۵-۱- جراحی بینی اولیه    16
۲-۵-۲- جراحی بینی ثانویه (ری ویژن)    17
۲-۵-۳- جراحی بینی ترمیمی    17
۲-۶- مفاهیم جدید رینوپلاستی    18
۲-۷- آمارگرایش افراد به عمل جراحی زیبایی    18
۲-۸- نظریه های عمل جراحی زیبایی    19
۲-۸-۱- بدن به مثابه یک نشانه اجتماعی    19
۲-۸-۲- فمینیستها و عملهای جراحی زیبایی    23
۲-۹- علت جراحی زیبایی بینی    25
۲-۱۰- عوارض ناشی از عمل جراحی زیبایی    26
۲-۱۲- مزایای جراحی بینی    28
۲-۱۲-۱- جراحی بینی-افزایش اعتماد به نفس    28
۲-۱۳- افرادی که بیشتر از همه به دنبال زیباییاند    28
۲-۱۴-۱- عمل جراحی بینی-احساس ناخوشایند    29
۲-۱۵- الگوهای شخصیتی متقاضیان جراحی زیبایی بینی    30
۲-۱۵-۱- اختلالات روانی در متقاضیان جراحی زیبایی    33
۲-۱۵-۲- تأثیر جراحی زیبایی بینی بر عزت نفس و تصویر منفی فرد از خود    35
۲-۱۶- استرس، اضطراب و افسردگی در متقاضیان جراحی زیبایی    38
۲-۲۴- پیشینهی پژوهشی    41
۲-۲۴-۱- پژوهشهای داخلی    41
۲-۲۴-۲- پژوهشهای خارجی    44

 

 

منابع و مآخذ
منابع فارسی    
منابع انگلیسی

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: