مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ادبیات نظری و پیشینه تجربی بازاریابی ویروسی

ادبیات نظری و پیشینه تجربی بازاریابی ویروسی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی ویروسی به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۵۷
حجم ۱۶۱ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

دانلود ادبیات نظری و پیشینه تجربی بازاریابی ویروسی که در آن به بررسی (چارچوب) مبانی نظری و پیشینه پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم. 

 

 

ایده اصلی بازاریابی ویروسی از مدل استفاده شده توسط هاتمیل  در سال ۹۶ آمده است. پایگاه هاتمیل یک نمونه بسیار عالی از این بازاریابی است و به طور شگفت انگیزی نسبت به هر شرکت دیگری در دنیا رشد کرد.در هاتمیل آقای تیم دراپر  شرکت را وادار کرد که هر پیغامی که از طریق پست الکترونیک تحت وب فرستاده می شود یک اتصال به آدرس پایگاه وب به صورت Get your email at hotmail. داشته باشد.

 

تعداد مشترکین هاتمیل، در طی ۱۸ ماه از صفر نفر به ۱۲ میلیون نفر رسید و در حال حاضر با بیش از هفتاد و پنج میلیون کاربر فعال در بیش از ۲۲۰ کشور یعنی بیش از یک چهارم کاربران وب رسیده است و بزرگترین سرویس دهنده پست الکترونیک در دنیا می باشد. اینترنت مکان بسیار مناسبی برای تجارت می باشد و تجارت امکان پذیر نیست جز با بازاریابی.اینترنت نیز روش های بازاریابی مختص خود را دارد و

 

 

 

مزایای آن نسبت به بازاریابی سنتی عبارتند از:
۱-    از بین بردن فاصله های مکانی و زمانی
۲- ارائه اطلاعات کامل به طور ۲۴ ساعته و در تمامی روزهای هفته
۳-  ارتباط مستقیم و دو طرفه با کاربر
۴-  دریافت نظرات از مشتری و یا پاسخ فوری به او 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی ویروسی

۲-۲-بخش اول: (تعریف بازاریابی و بازاریابی نوین)    18
۲ـ۳ـ بازاریابی چیست ؟    18
۲ـ۴ـ بازاریابی نوین :    21

۲ـ۵ـ بخش دوم: ( تبلیغات شفاهی ، بازاریابی دهان به دهان  )    25
۲-۵-۱- اهمیت تبلیغات شفاهی:    30
۲-۵-۲- مدیریت تبلیغات شفاهی:    33
۲-۵-۳-  بازاریابی دهان به دهان قوی تر از گذشته:    37
۲-۵-۴- بازار یابی دهان به دهان یک منبع اسرار آمیز ، نا مریی و غیر واقعی است:    39
۲-۵-۵- سطوح بازار یابی دهان به دهان:    40
۲-۵-۶- روش های اجرایی بازاریابی دهان به دهان:    44
۲-۵-۷- بازار یابی ویروسی:    53
۲-۵-۸-چگونگی عملکرد سیستم بازاریابی ویروسی:    55
۲-۵-۹- دوره ی بازار یابی ویروسی:    56
۲-۵-۱۰- فواید بازار یابی ویروسی:    56
۲-۵-۱۱- انواع مبارزات ویروس:    57
۲-۵-۱۲- موانع برسرراه بازاریابی ویروسی:    58
۲-۵-۱۳- شش عنصر اثر بخش بازاریابی ویروسی:    59
۲-۵-۱۴- نقش نیروی انسانی در بازاریابی ویروسی:    60
۲-۵-۱۵- مشکلات بازار یابی ویروسی:    60

یشینه تحقیقاتی 
پیشینه داخلی
پیشینه خارجی 

منابع و مآخذ
منابع فارسی    
منابع انگلیسی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: