مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ادبیات نظری و پیشینه تجربی فناوری در آموزش

ادبیات نظری و پیشینه تجربی فناوری در آموزش

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری در آموزش که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۳۸
حجم ۷۱ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت

توضیحات کامل

دانلود ادبیات نظری و پیشینه تجربی فناوری در آموزش که در آن به بررسی (چارچوب) مبانی نظری و پیشینه پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم. 

 

 

در سال ۱۹۸۸ نیز برای اولین بار یک برنامه نرم‌افزاری ، با نام "استاد دیجیتالی"که یکی از استفاده های اولیه از کامپیوتر را در امور آموزشی پیشنهاد می‌کرد، در آمریکا استفاده شد.از آن زمان تا به امروز، آموزش الکترونیکی تغییرات و پیشرفت های بسیاری داشته است؛ مثلا در سال ۱۹۹۵ مراکز علمی ـ آموزشی آمریکا با ایجاد تغییراتی در سیستم خود و بهینه سازی آن، توانستند روش آموزش الکترونیکی را در همه جهان گسترش و اشاعه دهند(بروور، ای، دبیلیور، ۱۳۸۲، ص۵۰) .

 

 

درهمین راستا دکتر عیسی ابراهیم زاده آموزش از راه دور را به عنوان محصول عصر صنعتی و شکل صنعتی شده ی آموزش می داند و معتقد است روند رشد و تحول این نظام از لحاظ تاریخی با مراحل صنعتی همگامی ملموس دارد. وی نسل اول آموزش از راه دور را که به آموزش مکاتبه ای شهرت دارد به عنوان آموزش تک واسطه ای  نامید. فناوری مورد استفاده دراین دوره ارتباطات پستی، چاپ کتاب های استاندارد و جزوات یکنواخت بود. درادامه استفاده از امواج برای آموزش متداول گردید. آموزش چند رسانه ای  که در حقیقت محصول دوره صنعتی است مشخصه اصلی نسل دوم آموزش از راه دوراست. رادیو، تلویزیون،‌ وئدیو، ماهواره، نوارهای دیداری و شنیداری مهمترین واسطه های آموزشی این دوره هستند و در نسل سوم آموزش از راه دورتاکید اصلی بر آموزش غیر متمرکز، مشارکتی و مردمی است ( ابراهیم زاده، ۱۳۶۳، ص ۲۸تا ۳۲). 

 

 

 

احمدی(۱۳۹۰) در مطالعه ای با عنوان « بررسی میزان تاثیر استفاده از فاوا  در یادگیری و انگیزه ی یادگیری  در درس ریاضی سال اول دبیرستان در مقایسه با روش توضیحی  » در تحقیق خود ذکر می کند نتایج بدست آمده از آزمون ها نشان می دهد که تفاوت معنا داری بین میانگین های  پیش آزمون و پس آزمون در گروه آزمایش نسبت به کنترل وجود دارد. به عبارت دیگر گروهی که از روش تدریس توضیحی با کمک فاوا  بهره مند شده بودند از یادگیری  و انگیزه  یادگیری بالاتری در مقایسه با گروهی که از روش تدریس توضیحی بدون فاوا   در آموزش آنها استفاده شده بود،  برخوردار بودند.

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فناوری در آموزش

۱-۲- تاریخچه استفاده از فناوری در آموزش    8
۲-۲- اهمیت و نقش فناوری در آموزش    13
۳-۲- جایگاه و نقش حیاتی فناوری در آموزش وپرورش    16
۴-۲-موانع و مشکلات  استفاده از فناوری اطلاعات در آموزش    18
پیشینه خارجی    21
پیشینه داخلی    27
۱۴-۲- جمع بندی و نتیجه گیری    36
منابع و ماخذ    37
فهرست منابع :    38

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: