مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ادبیات نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم هویت سازمانی (فصل دوم)

دسته بندی :حقوق مدیریت 23

ادبیات نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم هویت سازمانی (فصل دوم)

فرمت فایل: ورد(word) _ قابل ویرایش و بخشی از متن تحقیق – ,  
( — قابل ویرایش ) 
 
تعداد صفحه : 62مقدمه 17 2-1 بخش اول: هویت سازمانی 17 2-1-1 مقدمه 17 2-1-2 هویت: لغت شناسی و بستر شناخت 20 2-1-3 هویت چیست؟ 23 2-1-4 انواع هویت 25 2-1-4-1 هویت اجتماعی 30 2-1-4-2 هویت شرکت 34 2-1-4-3 هویت سازمانی 38 2-1-5 ساخت وشکل گیری هویت 48 2-2 بخش دوم: 2-2-1 عوامل برون سازمانی موثر بر شکل گیری هویت سازمانی 53 2-2-1-1 توجه رسانه ها 54 2-2-1-2 وجهه خارجی سازمان 59 2-2-1-3 ارتباطات خارجی سازمان 62 2-3 بخش سوم:…

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: