بازمهندسی فرایند کسب و کار، راه حل بحران یا ضرورت
بازمهندسی فرایند کسب و کار، راه حل بحران یا ضرورت
دسته بندی | مقالات ترجمه شده |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 328 کیلو بایت |
تعداد صفحات | 9 |
Business Process Reengineering a Crisis Solution or a Necessity
This case study shows that the company decided to implement Business Process
Reengineering (BPR) not only because external environment had changed but also due to
its obsolete business processes and organizational structure. The article will highlight the
importance of the organizations’ focusing on sub-goals in order to finally reach the desired
result in the organization’s main goals. When rapid evolution has become the fundamental
contemporary coordinate reengineering is a form of company innovative reaction in terms
of intensifying competition and globalization. Remodeling the Company in phases of crisis
when time pressure reduces the type and number of solutions that can be adopted without
effective leadership can lead in most cases to failure. The effect of redesigning the business
processes depends on how well it is implemented coordinated and monitored.
بازمهندسی فرایند کسب و کار، راه حل بحران یا ضرورت
چکیده
این مطالعهی موردینشان میدهد که شرکت تصمیم به پیاده سازیبازمهندسی فرایند کسب و کار (BPR) گرفت نه تنها به خاطر تغییر محیط خارجی بلکه به دلیل منسوخ بودن فرایند کسب و کار و ساختار سازمانی. این مقاله اهمیت تمرکز سازمان بر اهداف فرعی را به منظور رسیدن به نتیجه مورد نظر سازمان در اهداف اصلی نمایان میسازد. جائیکه تحول سریع تبدیل بهویژگی اساسی معاصر شده است، بازمهندسی شکلی از واکنش نوآورانهیشرکت از نظر تشدید رقابت و جهانی شدن است. بازسازی شرکت در مرحله بحران، زمانی که فشار زمان موجب کاهش نوع و تعدادراه حلهای قابل انتخابمیشود، بدون رهبری موثر، میتواند در بسیاری از موارد به شکست منجر شود. اثر طراحی مجدد فرایندهای کسب و کار بستگی به چگونگی پیادهسازی، هماهنگ و نظارت بر آنها دارد.
قوانین ارسال دیدگاه در سایت