مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

بررسی جایگاه اجتماعی- اقتصادی گردشگران در شهر مشهد

بررسی جایگاه اجتماعی اقتصادی گردشگران در شهر مشهد

دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 46 کیلو بایت
تعداد صفحات 61
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

بررسی جایگاه اجتماعی- اقتصادی گردشگران در شهر مشهد

عنوان………………………………………………………………………………………………………………………..صفحهچکیده…………………………………………………………………………………………………………………1فصل اول :کلیات…………………………………………………………………………………..21-1-مقدمه…………………………………………………………………………………………………………31-2-اهداف………………………………………………………………………………………………………51- 3فرضیات………………………………………………………………………………………………………5فصل دوم: پیشینه نگاشته……………………………………………………………………………………..62-1-مقدمه………………………………………………………………………………………………………..72-2-مطالعات داخلی…………………………………………………………………………………………..72-2-1- گردشگری…………………………………………………………………………………………….72-2-2-بررسی جایگاه اجتماعی- اقتصادی گروه های مختلف جامعه…………………………..13فصل سوم: روش تحقیق……………………………………………………………………………………….183-1-مقدمه………………………………………………………………………………………………………..193-2-روش و ابزار جمع آوری اطلاعات………………………………………………………………….193-3-جامعه آماری………………………………………………………………………………………………..193-4- روش نمونه گیری و حجم نمونه……………………………………………………………………..203-5-مدل مورد استفاده در این مطالعه………………………………………………………………………20فصل چهارم: نتایج و بحث……………………………………………………………………………………224-1- مقدمه……………………………………………………………………………………………………….234-2- بررسی ویژگیهای گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد……………………………………234-2-1 توزیع گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد بر حسب سن………………………………..234-2-2 توزیع گردشگران مورد مطالعه مشهد بر حسب جنسیت …………………………………….244-2-3 توزیع گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد بر حسب تحصیلات……………………..244-2-4 – توزیع گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد بر حسب نوع شغل……………………..254-2- 5- توزیع گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد بر اساس استان محل سکونت………..264-2-6- توزیع گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد بر حسب فاصله شهرستان محلسکونت تا مشهد (کیلومتر )……………………………………………………………………………………274-2-7- توزیع گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد بر حسب تعداد افراد خانوار…………..284-2- 8- توزیع گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد بر حسب درآمد سالانه خانوار……….294-2- 10- توزیع گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد بر اساس مدت اقامت………………304-2-11- توزیع گردشگران مورد مطالعه شهر مشهد بر حسب تعداد سفر به مشهد314-3- بررسی اهداف گردشگران مورد مطالعه از سفر به شهر مشهد ……………………………….324- بررسی نحوه هزینه کرد گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد……………………………. -4324-5- بررسی میزان آگاهی گردشگران مورد مطالعه ازمکانهای سیاحتی و تفریحی در شهر مشهد ………………………………………………………………………………………………………………..334-6-میزان بازدیدگردشگران مورد مطالعه از موزه ها و مکانهای تاریخی شهر مشهد…………344-7- بررسی میزان بازدید گردشگران در شهر مشهد از مکانهای تفریحی و ییلاقی ………….35بررسی میزان رضایتمندی گردشگران مورد مطالعه از سفر به مشهد…………………………-8-4364-9-نتایج تخمین مدل تعداد دفعات سفر گردشگران به مشهد………………………………………374-10- بررسی مشکلات گردشگران مورد مطالعه در سفر به شهر مشهد………………………….414- 11-بررسی پیشنهادات گردشگران مورد مطالعه جهت بهبود وضعیت گردشگری در شهر مشهد………………………………………………………………………………………………………….. ……..42فصل پنجم: نتایج و پیشنهادات……………………………………………………………………………….465-1-مقدمه……………………………………………………………………………………..475-2- نتایج……………………………………………………………………………………….475-3-پیشنهادات……………………………………………………………………………………………………48پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………………52منابع…………………………………………………………………………………………………………………….57

چکیده

صنعت گردشگری دارای آثار اقتصادی و اجتماعی قابل ملاحظه ای می باشد، ایجاد اشتغال و دستیابی به درآمد ارزی پایدار و مناسب و همچنین شناخت متقابل فرهنگی از آثار اقتصادی و اجتماعی این صنعت است.کشور ایران دارای پتانسیل های عظیم تاریخی، طبیعی و مذهبی است که در بخش جاذبه های مذهبی آن، شهر مشهد به عنوان بزرگترین قطب گردشگری شناخته شده است.

هدف اصلی این پژوهش بررسی آثار اقتصادی و اجتماعی گردشگران شهرمشهد بوده است. روش جمع آوری اطلاعات بر مبنای کتابخانه ای، اسنادی و نیز میدانی(پرسشنامه) بوده و جهت تحلیل داده ها از نرم افزارEviews وExcel استفاده شده است. در این راستا نتایج به دست آمده از تخمین مدل تعداد دفعات سفرگردشگران به مشهد بیانگرآن بوده است که متغیر تعداد افراد خانوار گردشگران مشهد بیشترین تاثیر و به ترتیب متغیرهای سن گردشگر، میزان آگاهی گردشگران از مکانهای تاریخی ، وسیله حمل و نقل گردشگر به مشهدو درآمد ماهانه گردشگران مشهد ، کمترین تاثیر را بر تعداد سفر گردشگران به مشهد داشته اند.

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: