مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

بررسی رابطه باورهای مذهبی با افسردگی در دانشجویان

دسته بندی :روانشناسی مدیریت 35

بررسی رابطه باورهای مذهبی با افسردگی در دانشجویان

دسته بندی روانشناسی
فرمت فایل doc
حجم فایل 286 کیلو بایت
تعداد صفحات 130
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

فهرست مطالب

عنوان صفحه

چکیده 1

فصل اول: کلیات پژوهش

مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………3

بیان مسله………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 4

ضرورت و اهمیت پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………… 7

اهداف پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………………………….8

فرضیه‌های پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………………………………8

متغیرهای پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………………………………..8

تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرها……………………………………………………………………………………………………………………..9

فصل دوم: ادبیات و پیشینه پژوهش

مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 11

تعریف و ماهیت اختلال افسردگی……………………………………………………………………………………………………………………….11

نشانه شناسی…………………………… ………………………………………………………………………………………………………………….13

شیوع……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….15

نظریات……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..15

باورهای مذهبی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………20

جنسیت و افسردگی………………………………………………………………………………………………………………………………………….26

پیشینه داخلی و خارجی……………………………………………………………………………………………………………………………………27

فصل سوم:روش اجرای پژوهش

مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….30

طرح پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………………………………………30

جامعه آماری…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….30

نمونه و روش نمونه­گیری………………………………………………………………………………………………………………………………….30

ابزارهای پژوهش …. ………………………………………………………………………………………………………………………………………….30

روش اجرای پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………………….32

روش تجزیه و تحلیل داده ها …………………………………………………………………………………………………………………………….32

فصل چهارم: یافته های پژوهش

یافته های پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………………………….34

فصل پنجم: بحث و نتیجه­گیری

مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..39

بحث وتفسیریافته­های پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………….39

نتیجه گیری……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..42

محدودیتهای پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………………..42

پیشنهادات …………………………………………………………………………………………………………………………………………………….43

فهرست منابع……………………………………………………………………………………………………………………………………………………44

پیوستها…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..47

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: