مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

بررسی طراحی سایت شرکت به سبا

دسته بندی :فنی و مهندسی محمد 29

بررسی طراحی سایت شرکت به سبا

دسته بندی فنی و مهندسی
فرمت فایل docx
حجم فایل 110 کیلو بایت
تعداد صفحات 77
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

بررسی طراحی سایت شرکت به سبا

چکیده:

  • در این تحقیق سعی شده است تا به شرح سایت شرکت به سبا بپردازیم.
  • ودر ابتدا یک سری توضیحات در مورد نرم افزار های مورد استفاده که در طی انجام تحقیق با آنها کار کردیم گفته شده است .که از نرم افزار Flash Photoshop Swish Frontpage برای طراحی صفحات واز Php وبانک اطلاعاتی my sql برای پویا سازی سایت استفاده شده است.
  • وبعد به توضیح ساختار سایت وپیاده سازی سایت پرداختیم واینکه در هر صفحه از چه نرم افزارهایی واینکه هر قسمت از صفحه چگونه ساخته شده است.

مقدمه :

مکاتب الهی ودر راس آنها اسلام انسان ساز را موجودی پویا وکمال طلب می دانند.از نظر اسلام انسان در حال تکامل است وجهت گیری او به سوی خدای تبارک وتعالی است.ویکی از راههای تقرب به ذات اقدسش علم است.

تحولات چشمگیری که در اثر ورود کامپیوتر واینترنت به عرصه اجتماع در ابعاد مختلف زندگی انسان امروز بوجود آمده هم اکنون به چنان شتابی رسیده که همه ساختارهای علمی اقتصادی فرهنگی واجتماعی را در سراسر جهان با تغییراتی شگرف مواجه کرده است.سرعت وعمق این تحولات به گونه ای بوده که امروزه بقا وتداوم پیشرفت های علمی واقتصادی دنیا به پیشرفت در صنعت عظیم کامپیوتر و فن آوری اطلاعات وابستگی تمام پیدا کرده است.

درچنین شرایطی که همراهی با قافله پر شتاب فن آوری های رایانه ای به امری کلیدی در مسیر توسعه وپیشرفت کشور تبدیل شده لزوم ایجاد تغییر در شیوه های آموزشی و همگام کردن آن با آخرین یافته های علمی ضروری به نظر می رسد.

براین اساس شرکت تعاونی خدمات بهداشتی ودرمانی بهداشت گستر سبحان آرین (به سبا )که یک شرکت خدمات بهداشتی ودرمانی است برآن شد که در جهت به اطلاع رساندن طرح ها وتحقیق های تحقیقاتی وبرگزاری دوره های آموزشی خود و ثبت نام از متقاضیان به صورت on line از ما تقاضا کردند که یک سایت پویا برایشان طراحی کنیم.

که بر این اساس متقاضیان بتوانند دراتلاف وقت کمتر وراحتتر در هر کجا که باشند از خدمات جدید وکلاسهای آموزشی جدید بهره مند شوند.

که برای انجام این تحقیق از نرم افزار های Frontpage Flash Swish Photoshop برای طراحی سایت واز PHP برای برنامه نویسی و با بانک اطلاعاتی mysql استفاده کردیم.

اهداف واهمیت:

مهمترین هدف این سیستم امکان استفاده کاربران از زمان برگزاری کلاسهای آموزشی وثبت نام به صورت اینترنتی در کمترین زمان وبدون مراجعه به مرکز است.که فرد می تواند لیست تمامی درس ها وقیمت ها را ببیند ودرس مورد نظر را انتخاب کند وبا اعلام شماره فیش بانکی ثبت نام نماید.

هدف دیگر این است که از طریق این سایت می توانند دسترسی به سایت های مفید آموزشی داشته باشند . که اینکار از طریق رفتن به صفحه اخبار می باشد.

وامکان مفید دیگر برای مدیر شرکت ایجاد کردیم وآن این است که مدیر می تواند با وارد کردن user name password مورد نظر خود به بانک اطلاعاتی دست یابند واز این طریق لیست تمامی ثبت نام کنندگان وتاریخ ثبت نام واینکه در چه درس های ثبت نام کرده اند را ببیند.

ابزار ها :

در این سیستم از کد نویسی PHP4 برای طراحی وپویا سازی صفحات استفاده شده است. البته در برخی موارد از PHP5 که ورژن جدید این برنامه است استفاده شده است.

و به منظور ذخیره اطلاعات وذخیره بانک ها از بانک اطلاعاتی my sql استفاده شده است.

وطراحی ظاهر صفحات به وسیله نرم افزار Frontpage وکارهای متحرک وساخت بنر متحرک به FLASH SWISH Photoshop انجام شده .البته از Photoshop هم برای برش عکس ها وطراحی بنر استفاده شده است.

ساختار کلی سایت :

صفحه اول سایت با نام index.htm تماما با flash طراحی شده است که صفحه اصلی سایت می باشد . واز این صفحه لینک های اصلی شروع می شود .

صفحه اخبار پزشکی ومعرفی شرکت ومعرفی هئیت علمی ومعرفی مدیران صفحات طراحی شده با Frontpage هستند وبرنامه نویسی ندارند.

صفحه آموزش و تمام لینکهای که از آن صفحه انجام می شود همه دارا کدهای php هستند ودر واقع صفحات پویا ی سایت محسوب می شوند.که کاربر از طریق این صفحات می تواند ثبت نام اینترنتی داشته باشد.

ساختار تحقیق :

در فصل دوم به توضیح ونحوه کار کرد نرم افزارهای مورد استفاده که در مدت تحقیق با آنها کار کردیم پرداخته شده . واینکه هر نرم افزار چه ساختاری دارد و چه کارهای با آن انجام میدهند.

در فصل سوم به بررسی ساختار طراحی وپیاده سازی سایت پرداخته شده است.واینکه هر صفحه به وسیله چه نرم افزارهای وهر قسمت ازآن صفحه چگونه ساخته شده است . وتصاویر هر صفحه قسمتی از کدهای مهم برنامه آورده شده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: