بررسی عوامل مؤثر بر كاهش میزان رضایت شغلی كاركنان بانك صادرات ایران
بررسی عوامل مؤثر بر كاهش میزان رضایت شغلی كاركنان بانك صادرات ایران
دسته بندی | علوم انسانی |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 99 کیلو بایت |
تعداد صفحات | 45 |
بررسی عوامل مؤثر بر كاهش میزان رضایت شغلی كاركنان بانك صادرات ایران (نمونه موردی كاركنان حوزه 6 منطقه غرب تهران)
فهرست مطالب
1- مقدمه و كلیه واژه
فصل اول
كلیات تحقیق
شامل
مقدمه
كلید واژه
قلمرو زمانی و مكانی
روشها و ابزار گردآوری اطلاعات
روش نمونه گیری
فصل دوم
مرور ادبیات و پیشینه تحقیق
– مرور و ارائه چكیده 3 تحقیق مرتبط با موضوع
اصل تحقیق
رئوس مطالب
فصل سوم
روش اجرای تحقیق
منابع – مآخذ و پیوستها
پرسشنامه
اهمیت پیشینه یا تاریخچة تحقیق
هدف ما از پیگیری و جستجوی پیشینة تحقیقهای دیگر مرتبط با این تحقیق در حقیقت جلوگیری از دوباره كاری و سپس استفاده از تجربیات گذشته در جهت انجام عمل صحیح و همچنین نوآوری احتمالی میباشد و در این راه باید سه گام مهم برداریم:
الف – شناسائی
ب – مطالعه نقادانه
ج – تهیه گزارش و تحقیق
بررسی پیشینه تحقیق معمولاً نقدی از دانش موجود درباره موضوع مورد پژوهش است.
2-1) چكیده تحقیق اول
در تحقیقی كه در یكی از بانكهای دولتی (بانك ملت) انجام شده است تأثیر یك سری از عوامل مؤثر بر رضایت شغلی را مورد بررسی قرار داده و نتایج حاصل از این تحقیق به شرح زیر است.
1- نوع استخدام (رسمی و قرار دادی) بعنوان متغیر مستقل و رضایت شغلی بعنوان متغیر وابسته در نظر گرفته شده است. تحلیل و واریانس دادهها نشان میدهد كه بین دو گروه رسمی و قرار دادی از نظر میزان رضایت شغلی تفاوت معناداری وجود دارد و بطور كلی میانگین رضایت شغلی كاركنان رسمی از كاركنان غیر رسمی بیشتر است.
قوانین ارسال دیدگاه در سایت