مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

بررسی مشكلات تولید و توزیع داخلی وخارجی پسته ایران وارائه راهكارهای توسعه صادرات

بررسی مشكلات تولید و توزیع داخلی وخارجی پسته ایران وارائه راهكارهای توسعه صادرات

دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل docx
حجم فایل 101 کیلو بایت
تعداد صفحات 82
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

بررسی مشكلات تولید و توزیع داخلی وخارجی پسته ایران وارائه راهكارهای توسعه صادرات مقدمه

هدف پژوهش: بررسی مشكلات تولید پسته در ایران وتأثیراتی كه این مشكلات برروی فروش داخلی و خارجی آن می گذارد وارائه ی راهكارهای توسعه صادرات.

بیان مسئله: آیا پسته ایران با استانداردهای بین الملل مطابق است؟

آیا جایگاه بازارصادراتی یك قرن گذشته را هم اكنون داریم؟

سؤال یا فرضیه های تحقیق:

بین مشكلات پسته و فروش آن در داخل همبستگی وجود دارد.

كاهش مشكلات تولید پسته می توان موجب افزایش فروش پسته در داخل كشور شود.

بین مشكلات تولید پسته و میزان فروش پسته در خارج (صادرات) رابطه وجود دارد.

كاهش مشكلات تولید پسته می تواند موجب افزایش صادرات پسته گردد.

تعاریف:

تعریف متغیرهای مورد بررسی: تولید پسته : این بخش شامل باغداری و پرورش پسته ونحوه باروری وچیدن آن می باشد كه پس از قسمت باغداری و باغ شامل شستشوی پسته وپوست كندن آن یا تفت وآماده سازی برای فروش وارائه به بازارداخلی وخارجی می باشد. توزیع داخلی (در اینجا بازار داخل كشور مد نظر می باشد) توزیع خارجی (كه شامل بازارهای خارج از كشورمی باشد كه پسته ایران به آن كشورها صادر می شده یا می شود.

طرح تحقیق:

با توجه به اینكه وضعیت پسته ایران تا بحال به صورت تمام صنعتی واتوماتیك نبوده است و نیز هم اكنون ما با تكنولوژیهای جدید ومتد مدرن روز كار نمی كنیم در نتیجه نمی توانیم كارخانه یا قسمت خاصی را برای پژوهش تعیین كنیم در نتیجه باتوجه به اینكه جامعه آماری ما تمام صنعت پسته ایران اعم از باغات و كارخانجات می باشد ونیز با توجه به گستردگی در سراسر كشور ما تحقیق را در ابتدا بصورت كتابی برای (پیشینه ی تحقیق) ودر ادامه بصورت مصاحبه ای ادامه خواهیم داد.

ابزارها و روش گردآوری داده ها:

روش گردآوری اطلاعات در این تحقیق بصورت میدانی بوده است ولی در ابتدا برای جمع آوری اطلاعات محیطی و تاریخی از روش كتابخانه ای استفاده شده وسپس برای كسب اطلاعات بیشتر وتجزیه وتحلیل مطالب از ابزار مصاحبه استفاده نموده ایم.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: