بررسی نگرش مدیران ارشد و کارکنان روابط عمومی های ادارات در خصوص وظایف روابط عمومی
بررسی نگرش مدیران ارشد و کارکنان روابط عمومی های ادارات در خصوص وظایف روابط عمومی
دسته بندی | علوم انسانی |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 428 کیلو بایت |
تعداد صفحات | 129 |
در یک جمع بندی خلاصه می توان گفت تعمق در نقش راهبردی روابط عمومی در یک سازمان و جایگاه مناسب آن در یک تشکیلات اداری آن سازمان، نکته مهم تقویت جایگاه روابط عمومی است. امروزه در اغلب کشورهای صنعتی و پیشرفته کارکنان به عنوان مجموعه ای از افراد، جایگاه ها و تخصص ها، با برنامه ریزی قوی و منسجم وظایف خود را انجام می دهد. در حالی که بسیاری از ساختارهای اداری، روابط عمومی به عنوان یک واحد سازمانی فرعی اداری یا خدماتی منظور شده که در این صورت نمی تواند نقش موثری ایفا کند.بدون شك روابط عمومی به عنوان یك «فن» و «هنر» نقش بسزایی در برقراری و تسهیل ارتباط دوسویه بین مدیران سازمان و كاركنان دارد، به طوری كه امروزه كمتر سازمانی را می توان یافت كه خود را بی نیاز از روابط عمومی بداند و در عین حال موفقیت های چشمگیری را در زمینه های مورد نظر و تحقق اهداف از پیش تعیین شده به دست آورده باشد.
روابط عمومی تنظیم كننده مدیریت ارتباط بین سازمان و كاركنان خواهد بود و به نوعی وظیفه خطیر اطلاع رسانی و سخنگویی و اعلام مواضع آن سازمان را در سطح جامعه و افكار عمومی برعهده خواهد داشت. اگر مدیران می خواهند هنر مردم داری را تحقق بخشند، لازمه آن به كارگیری مدیران روابط عمومی كاردان، متخصص، بااخلاق و هنرمند در برقراری ارتباط با مخاطبان است.
.
قوانین ارسال دیدگاه در سایت