مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

بررسی و تحلیل عملیات روانی علیه جوانان کشور در سال 1386 و ارائه راهبردهای مقابله با آنها

بررسی و تحلیل عملیات روانی علیه جوانان کشور در سال 1386 و ارائه راهبردهای مقابله با آنها

دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل doc
حجم فایل 320 کیلو بایت
تعداد صفحات 228
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

تحقیق بررسی و تحلیل عملیات روانی علیه جوانان کشور در سال ۱۳۸۶ و ارائه راهبرد های مقابله با آنها

مقدمه

در تمامی جوامع بشری جوانان از سرمایه های اصلی و كارآمد كشور به حساب آمده و به عنوان آینده سازان جامعه همواره مورد توجه مسئولان و سردمداران بوده اند. در كشور عزیز اسلامی ایران نیز جوانان برمند اسلام چه در صحنه انقلاب و چه در صحنه های حماسه آفرین 8 سال دفاع مقدس نقش به سزائی را ایفاء نموده و همانند جوانان صدر اسلام، یاری كننده رسول مكرم اسلام بوده و بنای حكومت نبوی را با تلاش و توان جوانی خویش به ثمر رسانده و همواره در كنار حضرات معصومین ثمره وجودی اسلام را حفظ کرده اند و هم اكنون نیز با ندای لبیك خویش به مقام عظمای ولایت، سردمدار بر افراشتن پرچم اقتدار اسلام ناب محمدی در عرصه سیاست جهانی می باشند و اقتدار نظام اسلامی را حافظ بوده و خواهند بود .

در واقع، عملیات روانی که مفهوم اصلی این تحقیق است، از مفاهیمی است كه تا به حال تعاریف متعدد و گوناگونی براساس شرایط استفاده از آن ارائه شده است. صلاح نصر از نویسندگان مصری در تعریف عملیات روانی می‌گوید: عملیات روانی همان جنگ كلمه و عقیده است، خواه به صورت مخفی، آشكار، شفاهی و یا كتبی باشد. اساساً سلاحی است كه به انسان و عقل او توجه دارد و هرگاه امكان برقراری ارتباط عاطفی با مخاطب را داشته باشد می‌تواند به اعماق او نفوذ كند.

فهرست.. ۱

فصل اول۳٫ ۱

فصل دوم۱۳٫ ۱

فصل سوم ۳۹٫ ۱

فصل چهارم ۱۴۱٫ ۱

پیوستها ۱۵۳٫ ۱

فصل اول مقدمه ‌أ

بیان مسئله: ‌ب

اهمیت و ضرورت تحقیق: ‌ج

اهداف تحقیق: ‌ج

پیشینة تحقیق: ‌د

سؤالات تحقیق: ‌ه

روش تحقیق: ‌ه

روش جمع‌آوری اطلاعات: ‌ه

جامعه آماری و نمونة تحقیق (روش نمونه‌گیری ذکر شود): ‌و

ابزار اندازه‌گیری (روایی و اعتبار ابزار ذکر شود): ‌ز

روش‌های تجزیه و تحلیل اطلاعات و مدل‌های آماری مورد استفاده: ‌ز

تعریف مفاهیم. ‌ز

شرح خدمات گزارش. ‌ح

فصل دوم : ‌ی

مبانی نظری تحقیق. ‌ی

مقدمه ‌أ

بخش اول. ‌ب

عملیات روانی و تهدیدات علیه جوانان در نگاه مقام معظم رهبری. ‌ب

بخش دوم : تعاریف و مفاهیم نظری. ‌ه

عملیات‌روانی: ‌ه

تقسیم بندی عملیات‌روانی: ‌ه

بخش سوم : فشارهای عملی و روانی در عملیات روانی. ‌ک

بخش چهارم : عملیاتی‌سازی عملیات روانی. ‌ث

فصل سوم : ‌ض

ارائه و تحلیل داده های مع آوری شده از رسانه های بیگانه ‌ض

مقدمه ۲۷

بخش دوم : محور یابی عملیات روانی. ۴۴

بخش سوم : اطلاعات کمی محوریابی عملیات روانی رسانه های بیگانه علیه جوانان. ۶۴

نتایج کلی حاصل از تحلیل کمی عملیات روانی رسانه های بیگانه در حوزه متغیرهای اجتماعی. ۶۶

نمودار ۱- اجتماعی (مجموع فراوانی هر یک از مؤلفههای عملیات روانی در جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعی) ۶۷

نمودار ۲- اجتماعی (درصد هر یک از مؤلفه های عملیات روانی در جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعی) ۶۸

نمودار ۳- اجتماعی (مجموع فراوانی سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعی) ۶۹

نمودار ۴- اجتماعی (درصد سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعی) ۷۰

نمودار ۵- اجتماعی (مجموع فراوانی متغیرهای عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی به تفکیک کشور) ۷۱

نمودار ۶- اجتماعی (مجموع فراوانی فعالیت هر کشورها به تفکیک عامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی) ۷۲

نمودار ۷- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی آمریکا) ۷۳

نمودار ۷- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی اسرائیل) ۷۴

نمودار ۹- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی انگلیس) ۷۵

نمودار ۱۰- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی فرانسه) ۷۶

نمودار ۱۱- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی آلمان) ۷۷

نمودار ۱۲- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی گروههای معاند و مخالف) ۷۸

ب) متغیر های اقتصادی. ۷۹

نتایج کلی حاصل از تحلیل کمی عملیات روانی رسانه های بیگانه در حوزه متغیرهای اقتصادی. ۸۰

نمودار ۱۳- اقتصادی (مجموع فراوانی هر یک از مؤلفه های عملیات ر
وانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادی) ۸۰

نمودار ۱۴- اقتصادی (درصد هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادی) ۸۱

نمودار ۱۵- اقتصادی (مجموع فراوانی سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادی) ۸۲

نمودار ۱۶- اقتصادی (درصد سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادی) ۸۳

نمودار ۱۷- اقتصادی (مجموع فراوانی سهم هر کشور در ایجاد مرلفههای عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادی) ۸۴

نمودار ۱۸- اقتصادی (درصد مجموع فراوانی سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی “القاء بحرانی بودن اوضاع جوانان و بزرگنمایی مشکلات جوانان”) ۸۵

نمودار ۱۹- اقتصادی (درصد مجموع سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی “القاء وجود تبعیض طبقاتی در میان جوانان”) ۸۶

نتایج کلی حاصل از تحلیل کمی عملیات روانی رسانه های بیگانه در حوزه متغیرهای سیاسی. ۸۷

نمودار ۲۰- سیاسی (وضعیت فراوانی هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی به تفکبک کشور) ۸۸

نمودار ۲۱- سیاسی (مجموع فراوانی هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی) ۸۹

نمودار ۲۲- سیاسی (درصد هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی) ۹۰

نمودار ۲۳- سیاسی (مجموع فراوانی فعالیت هر یک از کشورها در جهت ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی) ۹۱

نمودار ۲۴- سیاسی (درصد فعالیت هر یک از کشورها در جهت ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی) ۹۲

نمودار ۲۵- سیاسی (درصد فعالیت آمریکا به تفکیک مؤلفههای عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی) ۹۳

نمودار ۲۶- سیاسی (درصد فعالیت اسرائیل به تفکیک مؤلفههای عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی) ۹۴

نمودار ۲۷- سیاسی (درصد فعالیت انگلیس به تفکیک مؤلفههای عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی) ۹۵

نمودار ۲۸- سیاسی (درصد فعالیت فرانسه به تفکیک مؤلفههای عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی) ۹۶

نمودار ۲۹- سیاسی (درصد فعالیت آلمان به تفکیک مؤلفههای عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی) ۹۷

نمودار ۳۰- سیاسی (درصد فعالیت معاند و مخالف به تفکیک مؤلفههای عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی) ۹۸

نمودار ۳۱- فرهنگی و مذهبی (مجموع فراوانی هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی) ۱۰۰

نمودار ۳۲- فرهنگی و مذهبی (درصد هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی) ۱۰۱

نمودار ۳۳- فرهنگی و مذهبی (مجموع فراوانی فعالیت هر کشور در ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی) ۱۰۲

نمودار ۳۴- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت هر کشور در ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی) ۱۰۳

نمودار ۳۵- فرهنگی و مذهبی (مجموع فراوانی فعالیت هر کشور در ایجاد تأثیر بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی از طریق عوامل عملیات روانی) ۱۰۴

نمودار ۳۶- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت آمریکا به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی) ۱۰۵

نمودار ۳۷- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت اسرائیل به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی) ۱۰۶

نمودار ۳۸- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت انگلیس به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی) ۱۰۷

نمودار ۳۹- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت فرانسه به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی) ۱۰۸

نمودار ۴۰- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت آلمان به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی) ۱۰۹

نمودار ۴۱- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت گروههای معاند و مخالف به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی) ۱۱۱

نتایج کلی حاصل از تحلیل کمی عملیات روانی رسانه های بیگانه در حوزه موضوعات متفرقه غیر قابل جایگذاری در طبقات چهار گانه ۱۱۲

نمودار ۴۲- سایر موضوعات (مجموع فراوانی عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی سایر موضوعات به تفکیک کشور) ۱۱۳

نمودار ۴۳- سایر موضوعات (درصد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی سایر موضوعات به تفکیک کشور) ۱۱۴

نمودار ۴۴- مجموع کل فراوانی فعالیتهای عملیات روانی به تفکیک حوزههای تأثیر. ۱۱۷

نمودار ۴۵- درصد کل فعالیتهای عملیات روانی به تفکیک حوزههای تأثیر. ۱۱۸

نمودار ۴۶- مجموع کل فعالیتهای عملیات روانی به تفکیک کشور ۱۱۹

بخش چهارم : شگردهای تبلیغی. ‌ه

فصل چهارم : ‌ط

تعیین فرصتها، تهدیدها، نقاط قوت، نقاط ضعف و ارائه راهبردهای مقابله با عملیات روانی. ‌ط

مقدمه : ۱۰

بخش اول : فرصتها، تهدیدات، نقاط قوت و نقاط ضعف.. ۱۲

بخش دوم : راهبردهای مقابله با عملیات روانی ر
سانه های بیگانه: ۱۵

منابع. ۲۰

پیوستها ۲۳

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: