مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

تحقیق دموكراسی و انتخابات

تحقیق دموكراسی و انتخابات

دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل doc
حجم فایل 57 کیلو بایت
تعداد صفحات 60
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

تبلیغات میلیاردی یا تبلیغات مردمی كدام مؤثرتر است؟
بانزدیك شدن به زمان برگزاری انتخابات، برخی نامزدها خود را به آب و آتش می زنند و می كوشند تا با تبلیغات میلیاردی – كه هیچ سنخیتی با جامعه اسلا‌می ندارد – خود را در قلب های مردم نجیب ایران جای دهند، غافل از این كه افراد جامعه به این تبلیغات وهن آمیز اعتنایی نمی كنند و آن را نوعی توهین به شعور خود می دانند.
به طور كلی هزینه های تبلیغاتی به دو دسته تقسیم می شود: الف) هزینه های آشكار كه در قالب عكس و پوستر و تراكت، در و دیوار شهرها را پر كرده و مردم را به شدت آزرده است. ب) هزینه های پنهان كه از ماه ها پیش آغاز شده و ابعاد بسیار تكان دهنده ای دارد، هر چند به چشم نمی آید و انتقاد افكار عمومی را موجب نمی شود.به نظر می رسد برخی آقایان مدعی مردم دوستی سوراخ دعا را گم كرده اند و به جای توضیح درباره برنامه ها و سوابق خود، می كوشند تا با ظاهر سازی و پخش عكس های دلربا و ترحم آمیز، اذهان كنجكاو مردم را از بررسی عملكرد های پرسش برانگیز خود منحرف كنند.
در این میان، رویكرد تبلیغاتی یكی از نامزدهای محبوب اصول گرا، دل های فرهیختگان و نیروهای ارزشی را شیفته خود كرده و با تشكیل موجی فراگیر، می رود تا آرزوی تشكیل دولتی اسلا‌می را تحقق بخشد. او به جای شعارهای دهن پركن و انحرافی، لیاقت خود را در مسؤولیت های پیشین به خوبی ثابت كرده است، هم او كه در همان اولین سال تصدی استانداری، به عنوان استاندار نمونه كشور برگزیده شد و در دوران خدمتگزاری در شهرداری به رغم همه كارشكنی ها چنان صادقانه خدمت، و دست غارتگران را از بیت المال قطع كرد كه بار دیگر روح نشاط و امید را در جان مردمان دمید، هم او كه خدمت رسانی اش به گونه ای بود كه رهبری فرمود: رایحه خوش خدمت در شهرداری به مشام می رسد. وحتی مخالفان هم نتوانسته اندآن را انكار كنند، هم او كه عالمان پرهیزگار و روشن ضمیری همچون حضرت آیت الله مظاهری(رئیس حوزه علمیه اصفهان) او را نمونه شهید رجایی دانسته اند.
آری! محمود احمدی نژاد از جنسی دیگر است. به رغم این كه از پشتیبانی هیچ حزب و جناحی برخوردار نیست و امكانات مناسبی برای تبلیغات ندارد،چنان در حال تسخیر قلب های مردم دین باور است كه بدخواهان را مبهوت كرده است. این روزها به ستاد دكتر كه سر بزنی، شگفت زده می شوی. ستادهای او هم پر است و هم خالی. پر است از خانواده های شهدا و جوانان فرهیخته كه با وجود همه شانتاژهای تبلیغاتی، صداقت و صلا‌بت را در چهره او دیده اند و با دستان خالی اما دلی سرشار از عشق، برای توفیق وی می كوشند. و خالی است از كسانی كه اهل معامله اند و نماز خود را رو به قبله قدرت و ثروت می خوانند. زرمداران و باج خواهان در ستادهای دكتر احمدی نژاد جایی ندارند؛ چون دكتر گفته است كه دولت اسلا‌می، وامدار احزاب و صاحبان زر و زور نخواهد بود. در ستادهای احمدی نژاد صحنه هایی به چشم می خورد كه بی اختیار اشك شوق را بر چشمان جاری می سازد.چند روز پیش بود كه ییرمردی با كمال اخلا‌ص، مقدار اندكی پول را كه در پاكتی گذاشته بود، تقدیم كرد و گفت هم خمسش را داده ام و هم با وضو تقدیم می كنم. خانمی از قشرهای محروم،‌تنها گوشواره اش را می دهد و می گوید برای تحقق دولت اسلا‌می. همسر یكی از علمای بزرگ، طلا‌ی اندك خود را می فروشد و در اختیار ستاد می گذارد. احمدی نژاد سرمایه مادی ندارد، از حمایت سرمایه داران برخوردار نیست؛‌ولی برگ برنده ای دارد كه دیگران ندارند و آن عشق خالصانه و دعای خیر دل های شكسته و دین باور است

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: