مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

تحقیق مدیریت فرآیند کسب و کار و معماری سرویس گرا

دسته بندی :مدیریت مدیریت 23

این تحقیق در مورد مدیریت فرآیند کسب و کار و معماری سرویس گرا در 50 صفحه و در قالب ورد و شامل مدیریت فرآیند کسب و کار و معماری سرویس گرا،معماری سرویس گرا و مدیریت فرایندهای کسب و کار،معماری سرویس گرا، مدیریت فرایندهای کسب و کار،BPM،چرخه عمر و اجزای ،SOA،معماری سرویس گرا،معرفی معماری سرویس گرا ،معماری سرویس گرا و غیره می باشد

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل docx
حجم فایل 133 کیلو بایت
تعداد صفحات 50
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

این تحقیق در مورد مدیریت فرآیند کسب و کار و معماری سرویس گرا در 50 صفحه و در قالب ورد و شامل مدیریت فرآیند کسب و کار و معماری سرویس گرا،معماری سرویس گرا و مدیریت فرایندهای کسب و کار،معماری سرویس گرا، مدیریت فرایندهای کسب و کار،BPM،چرخه عمر و اجزای ،SOA،معماری سرویس گرا،معرفی معماری سرویس گرا ،معماری سرویس گرا و غیره می باشد.

فهرست

مقدمه3

سرویس چیست؟7

واسط مستقل از نرم افزار9

معماری اطلاعاتInformation Architecture.9

مدیریت محتوا10

مدیریت دانش10

آیا به معماری اطلاعات نیاز داریم ؟10

فرهنگ جامع طراح11

قابلیت ترکیب سرویس14

مروری بر تحقیقات16

معماری سرویس گرا چیست؟SOAچیست؟18

سرویس ها چیستند ؟22

فوایدSOAبرای مشتریان بانکها27

SOAو اوراق بهادار28

تغییر معماری نرم افزاری بانک‌ها کافی است؟29

SOAدر بانکداری اسلامی30

تهدیدات مهاجرت به معماری سرویس گرا31

معماری سرویس گرا چیست32

  • زیربنایSOA34

نقل و انتقال(Tranport )41

رابطه بینBPM،SOAوEA47

منابع48

مقدمه

معماری سرویس گرا سبكی از سیستم های اطلاعاتی است كه بر اتصال سست، قابلیت استفاده مجدد، تركیب پذیری، پنهان سازی پیاده سازی داخلی و .. تاكید داشته و شامل استانداردهایsoap wsdl bpel uddiمی شود. از طرف دیگر چگونگی تغییر و تاثیر جنبه های سازمانی (فرایندها، بانك های اطلاعاتی، زیرساخت) در مواجه با معماری سرویس گرا نیاز به توجه بیشتر دارد.

چگونگی ارتباط معماری سرویس گرا با کسب و کار سازمان(خصوصا فرایندها) و تاثیر متقابل آنها جزو موضوعات جذاب و پرطرفدار سالهای اخیر بوده و دهها كتاب و تز دانشگاهی و صدها مستند فنی نیز به این موضوع پرداخته اند كه هركدام از زاویه ای قصد داشته اند ویژگیها و قالبی برای “معماری سرویس گرا سازمانی” ارائه كنند{‌‍لینک 1‍‌‌‌‌‍} {لینک 2‍}. تقریبا اكثر این منابع تاثیرSOAبر جنبه های دیگر سازمان(فرایندها، زیرساخت) را ناچیز دانسته وSOAرا غالبا موضوعی “نرم افزاری” به حساب آورده اند. به عبارت واضح تر از دیدگاه آنان، “معماری سرویس گرا” بیشتر از حیث نتایج در لایه نرم افزاری نسبت به سبک های قبلی متفاوت بوده است. این برداشت در طول سالهای 2004 تا 2007 غالب بود و همانگونه كه گفته شد اكثر كتب و مستندات معتبر منتشر شده بر این دیدگاه اعتقاد داشتند‍‌‌.

اما در كنار دیدگاه اول، به تدریج دیدگاه جدیدتر و كامل تری نیز رشد یافت و در یكی- دو سال اخیر بالغ شد كه معتقد بود “معماری سرویس گرا” بخشی از پارادایم سرویس گرائی(Service-Orientation)است و این پارادایم همانطور كه در لایه نرم افزارهای كاربردی منجر به سبك “معماری سرویس گرا”(SOA)می شود، در كسب و كار سازمان نیز می تواند اثربخش بوده و “سازمان سرویس گرا” (SOE)را تعریف كند، همچنین در لایه زیرساخت منجر به “زیرساخت سرویس گرا”(SOI)شود. با این تعریف جدید، پارادایم سرویس گرائی به سه شكل خود را نشان می دهد:

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: