تحول مشارکت و شکل گیری سینمای زنان با تحلیل محتوای فمنیستی فیلمهای ایرانی
تحول مشارکت و شکل گیری سینمای زنان با تحلیل محتوای فمنیستی فیلمهای ایرانی
هدف از این پایان نامه تحول مشارکت و شکل گیری سینمای زنان با تحلیل محتوای فمنیستی فیلمهای ایرانی فیلم سازان زن ایرانی می باشد
مشخصات فایل
تعداد صفحات | ۱۸۳ |
حجم | ۰ کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | رسانه و علوم ارتباطات |
توضیحات کامل
دانلود پایان نامه رشته رسانه
تحول مشارکت و شکل گیری سینمای زنان با تحلیل محتوای فمنیستی فیلمهای ایرانی
بخش یکم: سیر تحوّل مشارکت زنان ایرانی و شکل گیری سینمای زنان ۳
دستور العمل کد گذاری مضامین فمینیستی در فیلم های زنان سینماگر ایرانی
Column |
SPSS Variables |
Description |
|
۱-۴ |
Id |
Story Id |
شماره ردیف مطلب |
۵ |
X1 |
Directors Names |
نام زن کارگردان |
۱- پوران درخشنده |
|
|
|
۲- رخشان بنی اعتماد |
|||
۳- تهمینه میلانی |
|||
۴- منیژه حکمت |
|||
۵- مانیا اکبری |
|||
۶-۷ |
X2 |
Film |
نام فیلم های منتخب |
۱- زمان از دست رفته |
|||
۲- عشق بدون مرز |
|||
۳- نرگس |
|||
۴- بانوی اردیبهشت |
|||
۵- دو زن |
|||
۶- واکنش پنجم |
|||
۷- زندان زنان |
|||
۸- سه زن |
|||
۹- بیست انگشت |
|||
۱۰- 10+4 |
|||
۸ |
X3 |
وجود یا عدم قهرمان |
|
۱- دارد |
|||
۲- ندارد |
|||
۹ |
X4 |
وجود یا عدم ضد قهرمان |
|
۱- دارد |
|||
۲- ندارد |
|||
۱۰ |
X5 |
نوع قهرمان در فیلم |
|
۱- زن |
|||
۲- مرد |
|||
۱۱ |
X6 |
نوع ضد قهرمان در فیلم |
|
۱- زن |
|||
۲- مرد |
|||
۱۲ |
X7 |
موقعیت شغلی زن در فیلم |
|
۱- شاغل |
|||
۲- خانه دار |
|||
13 |
X8 |
منزلت شغلی زن |
|
۱٫ سیاسی |
|||
۲٫ تخصصی |
|||
۳٫ تجاری |
|||
۴٫ خلاقیت |
|||
۵٫ زیبایی شناسی |
|||
۶٫ کشاورزی |
|||
۷٫ یدی |
|||
۸٫ ارتش وخدمات |
|||
۱۴ |
X9 |
منزلت شغلی مرد |
|
۱- سیاسی |
|||
۲- تخصصی |
|||
۳- تجاری |
|||
۴- خلاقیت |
|||
۵- زیبایی شناسی |
|||
۶- کشاورزی |
|||
۷- دستی |
|||
۸- ارتش وخدمات |
|||
|
|
|
|
۱۵ |
X10 |
موقعیت تحصیلی زنان در فیلم |
|
۱- تحصیل کرده |
|||
۲- بی سواد
|
|||
۱۶ |
X11 |
میزان تحصیلات زن در فیلم
|
|
۱- دیپلم |
|||
۲- فوق دیپلم |
|||
۳- لیسانس |
|||
۴- فوق لیسانس |
|||
۵- دکتری |
|||
۱۷ |
X12 |
سن زنان در فیلم
|
|
۱- زیر ۱۵سال |
|||
۲- ۱۶ تا ۳۰ سال |
|||
۳- ۳۱ تا ۴۵ سال |
|||
۴- ۴۶ سال و بیشتر |
|||
۱۸ |
X13 |
پوشش زنان در فیلم
|
|
۱- چادر |
|||
۲- مانتو |
|||
۳- هر دو |
|||
۱۹ |
X14 |
نوع روابط زن ومرد |
|
۱- تفاهمی |
|||
۲- تفاوتی |
|||
۳- تعارضی
|
|||
۲۰ |
X15 |
شیوه ارتباط بین زن ومرد
|
|
۱- رابطه کلامی و چهره به چهره |
|||
۲- رابطه کلامی و بدون چهره به چهره |
|||
۳- رابطه غیر کلامی و چهره به چهره |
|||
۴- فاقد ارتباط |
|||
۲۱ |
X16 |
نوع روابط مرد با زن از لحاظ قدرت
|
|
۱- سلطه جو |
|||
۲- سلطه پذیر |
|||
۳- هیچکدام |
|||
۲۲ |
X17
|
نوع روابط زن با مرد از لحاظ قدرت
|
|
۱- سلطه جو |
|||
۲- سلطه پذیر |
|||
۳- هیچکدام |
|||
۲۳ |
X18 |
رفتارهای خشونتآمیز علیه زنان در فیلم |
|
۱- دارد |
|||
۲- ندارد |
|||
۲۴ |
X19 |
اشکال خشونت |
|
۱- خشونتهای فرهنگی، اقتصادی |
|||
۲- قانونی و سیاسی |
|||
۳- خشونت فیزیکی یا بدنی |
|||
۴- خشونت روانی |
|||
۵- خشونت جنسی |
|||
۲۵ |
X20 |
علت خشونت علیه زنان |
|
۱- تبعیض قانونی |
|||
۲- تبعیض اجتماعی |
|||
۳- تبعیض اقتصادی |
|||
۴- تبعیض فرهنگی |
|||
۵- تبعیض سیاسی |
|||
۲۶ |
X21 |
عامل خشونت |
|
۱- خانواده:پدر، برادر،شوهر.. |
|||
۲- جامعه |
|||
۳- دستگاهای دولتی |
|||
۲۷
|
X22 |
جنسیت عامل خشونت |
|
۱- مرد |
|||
۲- زن |
|||
۲۸ |
X23 |
واکنش زن به خشونت |
|
۱- خشونت مقابل |
|||
۲- تحمل کردن |
|||
۳- گریه کردن |
|||
۴- فرار از خانه |
|||
۵- شکایت دادن |
|||
۶- کمک خواستن |
|||
۷- مراجعه به مراکز مشاوره
|
|||
۲۹ |
X24
|
میزان استفاده زنان از محصولات فرهنگی در فیلمها |
|
۱- کتاب |
|||
۲- روزنامه ومجله |
|||
۳- رادیو |
|||
۴- تلویزیون |
|||
۵- موسیقی |
|||
۶- ماهواره |
|||
۷- اینترنت |
|||
|
|
|
|
۳۰ |
X25 |
مهارتهای زنان در فیلمها |
|
۱- رانندگی |
|||
۲- فیلمبرداری و عکاسی |
|||
۳- موسیقی |
|||
۴- ورزش |
|||
۵- کامپیوتر |
|||
۶- زبان انگلیسی |
|||
۷- گلدوزی وبافندگنی |
|||
۸- شعر سرودن وقصه خواندن |
|||
۳۱ |
X26 |
طبقه اجتماعی زن در فیلم |
|
۱- فقیر ۲- متوسط |
|||
۳-ثروتمند (مرفه) |
|||
۳۲ |
X27 |
موضوع دیالوگهای زنان در فیلم |
|
۱- موضوعات شخصی و خانوادگی:بیان حالات شخصی فرد، ویژگیها و زندگی فردی وخانوادگی مثل زندگی زناشویی، بچهداری، ویژگیهای شوهر و غیره است. |
|||
۲- موضوعات اجتماعی: مربوط به کارکردن در بیرون از خانه، اشتغال و ارتباطات است. |
|||
۳- موضوعات سیاسی: انتقاد از وضع موجود، شرکت در فعالیتهای سیاسی، مشاجره با پلیس و غیره است. |
|||
۴- موضوعات اقتصادی: وضعیت قیمتها، گرانی، هزینه مسکن و زندگی و غیره میباشد. |
|||
۵- موضوعات علمیـآموزشی: دانشگاه، درس، سخنرانی و غیره است. |
|||
۶- موضوعات جنسی |
|||
۷- موضوعات دینی |
|||
۳۳ |
X28 |
مکان حضور زنان در فیلمها |
|
۱- داخل خانه |
|||
۲- بیرون از خانه |
|||
۳۴ |
X29 |
فعالیتهای زنان در فیلم |
|
۱- فعالیتهای خانگی |
|||
۲- فعالیت تربیتی با فرزندان |
|||
۳- فعالیت سیاسی |
|||
۴- اجتماعی |
|||
۵- حرفه ای |
|||
۳۵ |
X30
|
شخصیت زن در فیلم |
|
۱- شخصیت قوی و مستقل |
|||
۲- ضعیف و وابسته به مرد |
|||
۳- ضعیف و غیر وابسته |
|||
۳۶ |
X31 |
ارزشهای قانونی شخصیت زن |
|
۱- تاکید بر پیروی از قانون در زندگی و عمل به آن |
|||
۲- قانون گریزی و تاکید بر قانون شکنی در گفتار و عمل |
|||
۳۷ |
X32 |
ارزشهای قانونی شخصیت مرد |
|
۱- تاکید بر پیروی از قانون در زندگی و عمل به آن |
|||
۳۸ |
X33 |
ارزشهای مذهبی شخصیت زن |
|
۱- تاکید بر مبانی مذهبی و اعتقادات دینی در گفتار وعمل |
|||
۲- بی توجهی به مبانی اعتقادات دینی در گفتار و عمل |
|||
۳۹ |
X34 |
ارزشهای مذهبی شخصیت مرد |
|
۱- تاکید بر مبانی مذهبی و اعتقادات دینی در گفتار وعمل |
|||
۲- بی توجهی به مبانی اعتقادات دینی در گفتار و عمل |
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
قوانین ارسال دیدگاه در سایت