ترجمه شده مقاله دستورالعمل های حسابرسی برای قراردادها
ترجمه مقاله دستورالعمل های حسابرسی برای قراردادها
ترجمه شده مقاله دستورالعمل های حسابرسی برای قراردادها در ۴ صفحه و ترجمه ۵ صفحه ای با فرمت word
مشخصات فایل
تعداد صفحات | ۹ |
حجم | ۱۵ کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | حسابداری |
قیمت : ۴۸۰۰ تومان
توضیحات کامل
ترجمه شده مقاله دستورالعمل های حسابرسی برای قراردادها در ۴ صفحه و ترجمه ۵ صفحه ای با فرمت word
بخشی از ترجمه:
General
The following guidelines should be considered when developing specific audit procedures for consultant overhead rate audits.
Labor Costs
In the majority of consultant contracts labor is the largest single component of cost.
This component is made up of direct labor charges to the contract and indirect
labor charges allocated to the contract through a factor or rate.
Once this assessment has been made the auditor can determine the size and depth of the audit sample for labor testing.
۱٫ The labor sample should be tracked from employee time records to:
· The payroll records to assure hours recorded are paid.
· The cost system to assure hours are posted properly to jobs.
· The general ledger to assure that the total posted is recorded in the financial accounting system.
۲٫ The overall labor in general ledger accounts should be reconciled to:
· The job cost system
· The payroll reports submitted to the Internal Revenue Service (i.e. 941’s).
کلیات
رهنمودهای زیر باید هنگام ایجاد دستورالعملها برای حسابرسی نرخ سربار قرارداد مورد توجه قرار گیرند:
هزینه نیروی کار:
در عمده قراردادهای مشاوره ای ،نیروی کار مهمترین بخش از هزینه ها است.این بخش شامل نیروی کار مستقیم که با قرارداد تغییر میکند و نیروی کار غیر مستقیم که از طریق یک نرخ یا ضریب به قرارداد تخصیص داده میشود،میباشد.زمانی که این تخصیص انجام شد ،حسابرس میتواند اندازه و شدت نمونه حسابرسی را برای آزمایش هزینه نیروی کار تعیین کند.
۱٫ نمونه هزینه نیروی کار باید با توجه به زمانهای ثبت شده کارمندان و برای بررسی موارد زیر باشد:
· کنترل ثبتهای فیش حقوقی برای اطمینان از ساعت کارهای پرداخت شده.
· کنترل سیستم هزینه برای اطمینان از اینکه ساعت کارها به طور صحیح به کارها اختصاص داده شده است.
· کنترل دفتر معین عمومی برای اطمینان از اینکه تمامی موارد انتقالی بر اساس سیستم حسابداری ثبت شده است.
۲٫ تمام هزینه نیروی کار در دفتر معین عمومی باید با موارد زیر تطبیق داده شود:
· سیستم هزینه کار
· گزارشات مربوط به فیشهای حقوقی که به بخش درامدهای داخلی ارسال شده است.
قیمت : ۴۸۰۰ تومان
فایلهای مرتبط:
ترجمه شده مقاله دارایی همراه با اصل فایل انگلیسی
ترجمه شده مقاله حسابرسی بر مبنای خطر همراه با اصل فایل انگلیسی
قوانین ارسال دیدگاه در سایت