مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ترجمه طلایی چارچوب کارا به منظور تخصیص منبع در رایانش ابری

ترجمه طلایی چارچوب کارا به منظور تخصیص منبع در رایانش ابری

دسته بندی مقالات ترجمه شده isi
فرمت فایل doc
حجم فایل 518 کیلو بایت
تعداد صفحات 14
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

چارچوب کارا به منظور تخصیص منبع در رایانش ابری

چکیده

در حال حاضر رایانش ابری دارای تقاضای بالایی است زیرا شیوه­ای برای کاهش هزینه­ی ایجاد زیرساخت از طریق مجازی­سازی منابع ارائه می­کند. مجازی­سازی منابع مستلزم مکانیزم مدیریت منابع بسیار دینامیکی است. باتوجه به اینکه رایانش ابری این امکان را برای کاربران ابری فراهم می­کند تا درخواست­های متعدد را بصورت همزمان ارسال کنند، بایستی یک طرح خودمدیریتی/نظارتی وجود داشته باشد تا تمامی منابع را بصورت بهینه برای برآورد نیاز آن­ها و برای بهبود استفاده از منابع در دسترس کاربران تقاضا کننده قرار دهد. در این مقاله یک چارچوب موثر به­نام EARA (تخصیص منابع مبتنی بر عامل کارآمد) برای تخصیص منابع بر اساس محاسبات عامل در سطح SaaS در رایانش ابری ارائه می­کنیم. EARA شامل پنج عامل مختلف است، که هر کدام از این عوامل دارای عملکرد جمع­آوری اطلاعات مربوط به تمام منابع موجود در ایجاد ابر واقعی بر اساس قرارداد SLA، و سپس پاسخ به کاربر با تخصیص یا کد پاسخ مناسب هستند.

واژگان کلیدی

تخصیص منبع، SLA، رایانش ابری، EARA.

An Efficient Framework for Resource Allocation in Cloud Computing
Aman Kumar Emmanuel S. Pilli and R. C. Joshi
Department of Computer Science & Engineering
Graphic Era University Dehradun India
{aman.kec emmshub chancellor.geu}@gmail.com

Abstract—Presently Cloud Computing is on high demand as it provides a way to reduce the cost of building infrastructure through virtualization of resources. Virtualization of resources requires a highly dynamic resource management mechanism. As cloud computing provides the facility to the cloud users to send multiple request simultaneously there must be a self managing/ provisioning scheme that all resources are made available to the requesting users in the efficient manner to satisfy their requirement and for improvement of resource utilization. In this paper we proposed an efficient framework named called EARA (Efficient Agent based Resource Allocation) for resource allocation based on agent computing on SaaS level in Cloud Computing. EARA Contain five different agents each agent equipped with functionality to collect information regarding all resources available in actual cloud deployment based on signed SLA agreement and then replies to the user with appropriate allocation or response code.
Keywords: Resource Allocation SLA Cloud Computig EARA.

  1. 1. مقدمه

این مدل ابری در دسترس بودن را گسترش داده و دارای پنج ویژگی اساسی از جمله خدمات خودی مورد تقاضا، دسترسی به شبکه گسترده، ادغام منابع، کشش سریع و خدمات اندازه­گیری شده، سه مدل خدمات از جمله IaaS، PaaS و SaaS [2] است که در آن SaaS یک سرویس ارائه شده به مشتری بر حسب برنامه­های کاربردی در حال اجرا در زیرساخت­های رایانش ابری میزبانی شده توسط ارائه دهندگان خدمات PaaS است. PaaS به خدماتی اشاره دارد که محیط یکپارچه با سطح بالا برای طراحی، ساخت، اجرا، تست، استقرار و به روز رسانی برنامه های کاربردی ایجاد شده توسط مشتری و با استفاده از زبان و ابزار توسعه یعنی جاوا، پایتون، نت و غیره است که توسط ارائه دهندگان خدمات به زیرساخت­ ابری ارائه می­شود. IaaS اشاره به خدماتی دارد که به کاربران ارائه شده است که قدرت پردازش، ذخیره­سازی، شبکه و سایر منابع رایانش اساسی را ارائه می­دهد و کاربران می­توانند هر نرم افزاری را از جمله سیستم عامل و برنامه­های کاربردی، چهار مدل استقرار از جمله ابر خصوصی، ابر عمومی، ابر ترکیبی و ابر جامعه را استقرار و اجرا کنند.

رایانش ابری اساسا منبعی است که می­توانید بصورت آنلاین برای حفظ پلت فرم کسب و کارتان استفاده کنید در حالی که در مورد سایر دارایی­های اساسی در مورد کسب و کارتان نگران هستید. رایانش ابری اساسا نحوه برآورد معیارهای توسعه­دهندگان

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: