مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ترجمه مقاله اثرات در: سیستم ارتباطی تصویر اوراق بهادار Manding و گفتار برای مدرسه سالمندان کودکان مبتلا به اوتیسم

دسته بندی :روانشناسی مدیریت 19

ترجمه مقاله اثرات در: سیستم ارتباطی تصویر اوراق بهادار Manding و گفتار برای مدرسه سالمندان کودکان مبتلا به اوتیسم

دسته بندی روانشناسی
فرمت فایل docx
حجم فایل 387 کیلو بایت
تعداد صفحات 8
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

اثرات در: سیستم ارتباطی تصویر اوراق بهادار
Manding و گفتار برای
مدرسه سالمندان کودکان مبتلا به اوتیسم

زبان های مبتنی بر تصویر (چینی ) ومبتنی بر بافت(بریل) و یا سیستم های ارتباطی مبتنی بر تصویر. برخی کودکان اوتیسم، درک می کنند که دیگران چه می گویند و چه ارتباطی برقرار می کند، ولی نمی توانندخودشان را ابراز کنند، این برای آنان دشورا است که یاد بگیرند صحبت کنند. بعلاوه آنها باید از سایر استراتژیها دیداری برای ارتباطات استفاده کنند. اگر آنها ارتباط برقرار نکنند، مساله زا می شود. ناتوانی در برقراری ارتباط جهت رسیدن به خواسته ها و تمایلاتشان و یا عدم تایید، آنها را خسته تر می کند و رفتارهای نامناسبی چون کج خلقی و عصبانیت به عنوان یک راه ارتباطی بروز پیدا خواهد کرد. ما باید در ذهن داشته باشیم که بسیاری از این رفتار ها وسایل ارتباطی برای رسیدن به نیازهای فردی است و بنابراین هدف اصلی جلوگیری از رفتارهای پرخطر برای خود فرد و جایگزین کردن آنان با رفتارهای مناسب تر است. به بیان دیگر، معلمان باید این رفتارهای مساله زا را با مهارت های رفتاری جایگزین کنند که همان وظیفه را دارند و از آن طریق کودکان می توانند به خواسته هایشان برسند.

2.1.ارتباطات مکمل و جایگزین (AAC)

برای ارتباط داشتن باید از زبان برای تبادل اطلاعات استفاده کنیم. این مهارت ارتباطات بیانگر[1] نام دارد. وقتی اطلاعاتی که از دیگران ارائه می شود را درک می کنیم برای پاسخ، ارتباطی از خود نشان می دهیم. AAC جایگزینی برای این ارتباطات بیانگر است. ارتباطات مکمل وسایل ارتباطی موجود را بهبود بخشیده ، در عین حال ارتباطات جایگزین به طور کامل جانشین مصاحبات می شوند. AAC به نمادهای کلامی، صدایی، تصویری و دیداری وابسته است برای مثال سیستم های ارتباطات تبادل تصویر، خط بریل، ژست ها و یا فناوری کمکی. AAC برای کودکان که صحبت نمی کنند و یا کودکان اووتیسم بسیار مفید و کمک کننده است چون خستگی آنها از عدم درک را کاهش می دهد. با روشهایی چون AAC افراد ممکن است از نظر مسائل مهمی مورد بررسی قرار گیرند. AAC موجب بهبود و رشد صحبت کردن می شود. ثابت شده است که روشهای AAC تاثیر منفی روی بهبود و رشد صحبت کردن ندارد. از سوی دیگر، رشد کلامی بسیاری از کودکان نیز توسط این روشها به اثبات رسیده است.


[1] EXPRESSIVE

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: