مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ترجمه مقاله تاثیر مدیریت دانش صنعتی در عملکرد نوآوری

ترجمه مقاله تاثیر مدیریت دانش صنعتی در عملکرد نوآوری

دسته بندی مقالات ترجمه شده isi
فرمت فایل docx
حجم فایل 263 کیلو بایت
تعداد صفحات 15
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

تاثیر مدیریت دانش صنعتی در عملکرد نوآوری – 2013

The effects of industry cluster knowledge management on innovation performance – 2013

چکیده:

این تحقیق در مورد خوشه های صنعتی و بیشتر در مورد ثرات مزیت رقابتی که ایجاد تمرکز می کند انجام شده است. این مطالعه یک رویکرد متفاوت را ارائه داده است که در آن انجام تحقیقات تجربی بر سه نوع از پارک های تایوان(پردازش صنعتی مناطق)،مناطق صنعتی،و پارک های علم انجام شده است که در آن توسعه اقتصادی به صورت خاص بررسی شده است. و ویژگی های خوشه صنعتی را ارائه نموده است. این مطالعه به بررسی اثرات منابع و روابط خاص در میان شرکت های خوشه ای در عملکرد نوآوری و در مدیریت دانش به عنوان واسطه برای بررسی متمرکز شده است. بررسی،تجزیه و تحلیل رگراسیون،وتجزیه و تحلیل همبستگی پروب برای اثرات ویژه منابع و روابط میان خوشه های صنعتی در مدیریت دانش سازمانی و نوآوری عملکرد انجام شده است. مدیریت دانش به عنوان واسطه در خوشه های سازمانی در زمینه نوآوری شرکت های بزرگ بررسی شده است. و در نتیجه فرضیه های تحقیق درست از آب درآمده است. یافته های این مطالعه برای تحقیق بیشتر و تفکر استراتژیک در مورد عملیات شرکت های بزرگ ارزشمند است.

کلیدواژه ها: خوشه های صنعتی،مدیریت دانش،عملکرد نوآوری،اثرات واسطه

1-مقدمه:

در طول چند دهه گذشته محققان به صورت اختصاصی تلاش های خود را در رابطه با مدیریت دانش خوشه های صنعتی و نوآوری افزایش دادند. دانش برای شرکت های بزرگ که فعالیت های نوآورنه دارند لازم است. با این حال شرکت های در مقیاس بزرگ به صورت پیچیده ای با کمبود دانش مواجه هستند. با توجه به منابع محدود،شرکت تلاش برای همکاری با شرکت های دیگر برای بدست آوردن دانش و یا منایع و شرکت در یادگیری متقابل سازمانی به منظور و ارتقاء عملکرد نوآوری اقدام می کند. خوشه صنعتی یک شکل سازمانی جدید است که هدف آن ارتقاء توسعه منطقه ای می باشد. با تشکیل یک خوشه شرکت می تواند هزینه های سرمایه گذاری خود را کاهش و کسب وکار حرفه ای خود را تسهیل،دانش و روشی برای دسترسی به تامین کنندگان آن را در برداشته باشد. و پرورش نیروی کار حرفه ای و ایجاد اثرات خوب از تکنیک و دانش و هم چین در نهایت افزایش قدرت برای شرکت ر دربرداشته باشد. اغلب مطالعات موجود در خوشه های صنعتی ،بحث در مورد روابط و اثرات بین سیستم های نوآوری یا فعالیت ها است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: