مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ترجمه مقاله سازمان های تحصیل به عنوان سیستم های اتصال ضعیف

دسته بندی :مدیریت مدیریت 23

ترجمه مقاله سازمان های تحصیل به عنوان سیستم های اتصال ضعیف

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل docx
حجم فایل 2.122 مگا بایت
تعداد صفحات 29
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

سازمان های تحصیل به عنوان سیستم های اتصال ضعیف

علی رغم تصویر غالبی که بیان کننده ی این است که ارکان های سازمان ها طی اتصال های تنگاتنگ و متراکم اتصال داده شده اند،پیشنهاد شده است که ارکان ها اغلب به طور مداوم و آزادانه به یکدیگر پیوند داده می شوند. به عنوان مثال، با استفاده از سازمان های تحصیلی، لازم است که ایده اتصال ضعیف، تعداد شگفت انگیزی از مشاهدات پراکنده را در باره سازمان ها ترکیب کند، عملکرد های جدید را پیشنهاد دهد و مسائل سرسختانه ای را برای اسلوب شناسان به وجود آورد و سوال های زمینه سازی شده را برای دانش پژوه تولید کند. مطالعات نمونه از اتصال ضعیف پیشنهاد شده است و اولویت های تحقیق نشان داده شده اند تا کار تراکمی را با این مفهوم نشان پرورش دهند.

تصور کنید که شما یا داور یا مربی یا بازیکن و یا تماشاگر در یک مسابقه فوتبال غیر رسمی هستید: زمین بازی دایره است، چندین دروازه پراکنده به طور اتفاقی اطراف قوس زمین فوتبال وجود دارند. مردم می توانند وارد شوند و بازی را هر زمان که بخواهند ترک کنند: آنها می توانند توپ هایشان را هر زمان که می خواهند پرتاب کنند ،آنها می توانند هر زمانی که می خواهند بگویند ” ان دروازه من هست” به تعداد دفعاتی که آنها می خواهند ،به تعداد اهدافی(دروازه هایی) که می خواهند. یک بازی کامل روی یک زمین سراشیبی اتفاق می افتد، و بازی آن چنان انجام می شود گویی که معنا دارد. (ارتباط شخصی،march).

اگر شما هم اکنون در آن مثال مدیران را به جای داروها، دانش آموزان را به جای بازیکنان برای ،والدین را به جای تماشاچیان و آموزشگاه را به جای بازی فوتبال جایگزین کنید، یک تصویر غیر رسمی مساوی سازمان های مدرسه دارید .زیبایی این توصیف/تصویر این است که مجموعه ایی متفاوت از واقعیت ها را در سازمان های تحصیلی در بر می گیرد، نه چیزهایی که هنگام تماشای همین سازمان ها طی اصول مسلم نظریه وابسته به دوایر دولتی در بر می گیرد. تضاد را در تصاویر در نظر بگیرید .بعضی اوقات مردمی که سازمان ها را مدیریت می کنند و مردمی که این مدیریت را مطالعه می کنند پرسیده اند که “چگونه یک سازمان از پس چیزی که انجام می دهد بر می آید .و برای مردم ،روند،محصولات و پافشاری آن چه عواقبی دارد ؟” و گاهی اوقات همین جواب ها را می شنوند .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: