مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ترجمه مقاله کنترل نُرم بی نهایت ∞H هشت درجه آزادی سیستم تعلیق فعال خودرو

ترجمه مقاله کنترل نُرم بی نهایت ∞H هشت درجه آزادی سیستم تعلیق فعال خودرو

 

ترجمه مقاله کنترل نُرم بی نهایت ∞H هشت درجه آزادی سیستم تعلیق فعال خودرو در ۱۲ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۱۲
حجم ۱ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی مهندسی مکانیک

توضیحات کامل

ترجمه مقاله کنترل نُرم بی نهایت ∞H هشت درجه آزادی سیستم تعلیق فعال خودرو در ۱۲ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی

 

 

تعداد صفحات : ۱۲

قابل ویرایش : بله ( در قالب فایل ورد word )

قیمت :۱۹ هزار تومان

لینک دانلود نسخه انگلیسی به رایگان : http://ofmas.ir/ef/D4.pdf

نحوه دانلود ترجمه : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین ۱۹۰۰۰ تومان قادر به دانلود فایل ترجمه خواهید بود .

پشتیبانی : ۰۹۱۹۱۸۰۹۸۳۴ ( لطفا فقط پیامک یا تلگرام )

 

عنوان فارسی :

کنترل نُرم بی نهایت هشت درجه آزادی سیستم تعلیق فعال خودرو

 

عنوان انگلیسی :

H∞ control of 8 degrees of freedom vehicle active suspension system

بخشی از ترجمه :

چکیده :

هدف اصلی این مقاله، توسعه ی تکنیک های کنترل مقاوم برای یک سیستم تعلیق فعال است که از یک مدل ریاضی بهبود یافته استفاده میکند. برای این منظور، معادله ی زبان اولر، برای کسب یک مدل ریاضی برای سیستم تعلیق فعال خودرو بکار میرود. دینامیک های صندلی راننده برای کسب یک مدل مناسب تر، شامل میشوند. کنترل کننده های  قوی برای سیستم به منظور به حداقل رسانی اثر آشفتگی های جاده ای روی خودرو و مسافرین طراحی میشود. عملکرد سیستم تعلیق فعال، با سنجش شتاب بالا آمدن صندلی خودرو و شتاب چرخشی خودرو حول مرکز جاذبه اش، تعیین میشود. اثر بخشی کنترل کننده های ارائه شده، با نتایج شبیه سازی، ارزیابی میشود.

 

Abstract

The main objective of this paper is to develop improved robust control techniques for an active suspension system utilizing an improved mathematical model. For that purpose, Euler Lagrange equation is used to obtain a mathematical model for vehicle active suspension system. The dynamics of driver’s seat are included to get a more appropriate model. Robust H controllers are designed for the system to minimize the effect of road disturbances on vehicle and passengers. The performance of active suspension system is determined by measuring the heave acceleration of driver’s seat and rotational acceleration of vehicle around its center of gravity. Effectiveness of the proposed controllers is validated by simulation results.

 

توضیحات بیشتر و دانلود                    صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

 


[highlight bgcolor=”#1e73be” txtcolor=”#ffffff”]  منبع خارجی مقالات   [/highlight]

محمد

من نویسنده این سایت هستم و خوشحالم که در کنار مدیریت سایت میتوانم هر روز تجربیات خودم رو افزایش دهم تا به ارائه خدمات بهتری بپردازم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.


Warning: _() expects exactly 1 parameter, 2 given in /home/mpir1/public_html/wp-content/themes/Sigma/comments.php on line 19

لینک کوتاه: