مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلودفایل ورد Word پروژه ارزیابی تأثیر گزارشگری مالی تحت وب بر اطلاعات حسابداری

دسته بندی :حسابداری مدیریت 29

دانلودفایل ورد Word پروژه ارزیابی تأثیر گزارشگری مالی تحت وب بر اطلاعات حسابداری

دسته بندی حسابداری
فرمت فایل doc
حجم فایل 354 کیلو بایت
تعداد صفحات 119
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

عنوان تحقیق : ارزیابی تأثیر گزارشگری مالی تحت وب بر اطلاعات حسابداری

تعداد صفحات : ۱۱۹

شرح مختصر تحقیق : این تحقیق با عنوانارزیابی تأثیر گزارشگری مالی تحت وب بر اطلاعات حسابداری برای دانلود آماده شده است . منظور از گزارشگری تحت وب، استفاده از امکان مبادله اطلاعات مالی با طرف های ذینفع از طریق اینترنت است. روند پرشتاب دگرگونی های صورت گرفته در حوزه ی فن آوری اطلاعات و ارتباطات به ویژه اینترنت، کلیه ابعاد جوامع بشری را تحت تأثیر قرار داده به گونه ای که برای مثال در حوزه‌ی حسابداری؛ منجر به معرفی یک روش نوین و انقلابی برای گزارشگری مالی شده است.این روش نوین گزارشگری مالی در عصر جدید را گزارشگری مالی تحت وب گویند. با توجه به اهمیت این نوع گزارشگری که می تواند تأثیر بسزایی بر تصمیم گیری استفاده کنندگان از اطلاعات مالی داشته باشد،پژوهشگر سعی در ارزیابی تاثیر این نوع گزارشگری بر ویژگی های کیفی اطلاعات حسابداری دارد .

ساختار تحقیق به این شرح می باشد: فصل اول: کلیات پژوهش ،شامل بیان مسأله و علل برگزیدن موضوع پژوهش، اهمیت و ضرورت پژوهش، هدف پژوهش و… می باشد. فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش می باشد.فصل سوم: روش شناسی پژوهش که این فصل شامل معرفی جامعه آماری پژوهش، نمونه و روش نمونه گیری، تعیین ابزار اندازه گیری اطلاعات، تعیین روایی و پایایی پرسشنامه و آماره آزمون می باشد.فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها که شامل اطلاعات جمعیت شناسی و آزمون فرض های آماری می باشد. فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها که شامل نتیجه گیری براساس فرضیه های آماری و پیشنهادهای کاربردی در راستای پژوهش و پیشنهاد برای پژوهشهای آتی می باشد.

هدف این تحقیق ارزیابی تأثیر گزارشگری مالی تحت وب بر ویژگی های اطلاعات حسابداری و همچنین بررسی میزان آشنایی مدیران شرکتهای ایران با فرهنگ گزارشگری مالی تحت وب می باشد. این نوع گزارشگری مالی که در آن اطلاعات از طریق اینترنت در همه حال در دسترس خواهد بود گزارشگری مالی به هنگام می گویند.

در ادامه فهرست مطالب تحقیقارزیابی تأثیر گزارشگری مالی تحت وب بر اطلاعات حسابداری را مشاهده میفرمایید :

چکیده
فصل ۱- کلیات پژوهش
۱-۱- مقدمه
۱-۲- بیان مسئله و علل برگزیدن موضوع پژوهش
۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش
۱-۴- هدف پژوهش
۱-۵- نوع طرح پژوهش
۱-۶- فرضیات پژوهش
۱-۷- روش پژوهش
۱-۸- جمع آوری اطلاعات
۱-۹- ابزار اندازه گیری اطلاعات
۱-۱۰- قلمرو پژوهش
۱-۱۱- محدودیت پژوهش
۱-۱۲- واژگان تخصصی پژوهش
۱-۱۳- ساختار پژوهش
فصل ۲- چارچوب نظری و پیشینه پژوهش
۲-۱- حسابداری و گزارشگری مالی برون سازمانی
۲-۱-۱- حسابداری و پیرامون آن
۲-۱-۲- هدف های صورتهای مالی
۲-۱-۳- نقش صورتهای مالی اساسی در تحقق اهداف حسابداری و گزارشگری مالی
۲-۱-۴- اهداف حسابداری
۲-۱-۵- گزارش های حسابداری
۲-۱-۶- صورتهای مالی و گزارشگری مالی
۲-۱-۷- انواع گزارش های مالی
۲-۱-۸- استفاده کنندگان گزارشهای مالی
۲-۱-۹- ویژگی های کیفی اطلاعات حسابداری
۲-۲- گزارشگری مالی تحت وب
۲-۲-۱- تاریخچه اینترنت
۲-۲-۲- وضعیت کنونی اینترنت در ایران و جهان
۲-۲-۳- محدودیت های گزارشگری مالی سنتی
۲-۲-۴- لزوم مدل جدید گزارشگری مالی
۲-۲-۵- موضوعات مهم در ارتباط با گزارشگری مالی تحت وب
۲-۲-۶- انگیزه های موجود برای گزارشگری مالی تحت وب
۲-۲-۷- زبان علامت گذاری فوق متن (HTML) در مقابل فرمت مدرک قابل حمل (pdf)
۲-۳- زبان توسعه پذیر گزارشگری مالی(XBRL)
۲-۳-۱- تاریخچه زبان توسعه پذیر گزارشگری مالی (XBRL)
۲-۳-۲- تعریف زبان توسعه پذیر گزارشگری مالی (XBRL)
۲-۳-۳- علت بوجود آمدن زبان توسعه پذیر گزارشگری مالی (XBRL)
۲-۳-۴- زبان توسعه پذیر گزارشگری مالی (XBRL) چگونه کار می کند؟
۲-۳-۵- فرآیند زبان توسعه پذیر گزارشگری مالی (XBRL)
۲-۳-۶- تأثیرات زبان توسعه پذیر گزارشگری مالی (XBRL) بر حسابرسی
۲-۳-۷- زبان توسعه پذیر گزارشگری مالی (XBRL) و استانداردهای حسابداری
۲-۴- پیشینه پژوهش
۲-۴-۱- پژوهشهای برون از کشور
۲-۴-۲- پژوهشهای درون کشور
فصل ۳- روش شناسی پژوهش
۳-۱- جامعه آماری
۳-۱-۱- تعیین حجم نمونه
۳-۱-۲- فرضیات پژوهش
۳-۱-۳- روش پژوهش
۳-۱-۴- جمع آوری اطلاعات
۳-۱-۵- ابزار اندازه گیری اطلاعات
۳-۱-۶- روایی و پایایی ابزار پژوهش (پرسشنامه)
۳-۱-۷- آماره آزمون
فصل ۴- تجزیه و تحلیل داده ها
۴-۱- اطلاعات جمعیت شناسی
۴-۲- آزمون فرضیات
۴-۲-۱- آزمون فرضیه اصلی اول
۴-۲-۲- آزمون فرضیه فرعی ۱
۴-۲-۳- آزمون فرضیه فرعی ۲
۴-۲-۴- آزمون فرضیه فرعی ۳
۴-۲-۵- آزمون فرضیه اصلی دوم
فصل ۵- نتیجه گیری و پیشنهادها
۵-۱- بحث و نتیجه گیری
۵-۱-۱- نتیجه گیری بر
اساس فرضیه اصلی اول
۵-۱-۲- نتیجه گیری براساس فرضیه فرعی ۱
۵-۱-۳- نتیجه گیری بر اساس فرضیه فرعی ۲
۵-۱-۴- نتیجه گیری بر اساس فرضیه فرعی ۳
۵-۱-۵- نتیجه گیری بر اساس فرضیه اصلی دوم
۵-۲- پیشنهادهای کاربردی در راستای پژوهش
۵-۳- پیشنهادها برای پژوهشهای آتی
منابع

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: