مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلود ابزارهایی جهت تجزیه و تحلیل تصمیمات 17 ص

دسته بندی :مدیریت مدیریت 14

دانلود ابزارهایی جهت تجزیه و تحلیل تصمیمات 17 ص تحقیق ابزارهایی جهت تجزیه و تحلیل تصمیمات 17 ص مقاله ابزارهایی جهت تجزیه و تحلیل تصمیمات 17 ص ابزارهایی جهت تجزیه و تحلیل تصمیمات 17 ص

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل zip
حجم فایل 19 کیلو بایت
تعداد صفحات 25
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 25 صفحه

فهرست مطالب عنوان صفحه ابزارهایی جهت تجزیه و تحلیل تصمیمات 1 تجزیه و تحلیل تصمیمات پرمخاطره 1 معرفی و خلاصه 2 پیشرفتهایی دردستیابی به طراحی 2 سیستم چیست؟
3 پویایی یك سیستم 3 یك بازنگری در نگرش تحلیلانه تصمیم : 6 طراحی احتمالی: از داده ها تا معلومات قطعی 6 فرایند تصمیم گیری 8 نمونه هایی از كاربرد تجاری : 9 تجزیه و تحلیل تصمیم : قابل تصدیق كردن تصمیمات قابل دفاع 9 عوامل مدلهای تحلیلی تصمیم 11 عوامل مشكلات تجزیه و تحلیل تصمیم به قرار زیر است: 11 منبع خطاها در تصمیم گیری: 12 برخورد بانامعینات: 13 تصمیم گیری تحت نامعینات مطلق 15 تصمیم گیری تحت احتمال خطر 15 ابزارهایی جهت تجزیه و تحلیل تصمیمات تجزیه و تحلیل تصمیمات پرمخاطره این سایت اینترنتی فرآیند تجزیه و تحلیل تصمیمات را برای تصمیم گیری شخصی و اجتماعی توصیف می كند، همچنین استفاده معیار تصمیم گیری مختلف اطلاعات و كیفیت های گوناگون را بیان میكند.
این سایت عواملی كه در تجزیه و تحلیل تصمیمات فرعی و همچنین انتخاب ها را به خوبی هدفها فرئی یاتی كه تصمیم گیری را جهت می بخشند توصیف و شرح می دهد.
همچنین راههای كلیدی كه با سلیقه طراح درباره فرضیات مرتبط است ،معیار برای انتخاب، روشهای انتخاب و ابزار و روشهای ارزیابی احتمال خطر را ارائه می دهد.
لیست معرفی وخلاصه مدلهای اجتماعی: از داده ها به اطلاعات قطعی تجزیه و تحلیل طرح: توجیح پذیر كردن و طرحهای قابل دفاع عوامل مدلهای تجزیه و تحلیل طرح معرفی و خلاصه تجزیه وتحلیل تصمیمات حمایت كمی را برای طراحان درتمام شاخه های مهندسی مثل: تجزیه و تحلیل در طراحی دفاترو آژانسهای عمومی ومشاوره مدیریت پروژه –برنامه ریزی فرآیند تولید-تجزیه وتحلیل امور تجاری واقتصادی حمایت كارشناسان علوم پزشكی-بازنگری به تكنولوژی و غیره را فراهم نماید.
پیشرفتهایی دردستیابی به طراحی طراحی برای فرایند تصمیم گیری شامل دو قسمت می شود: یكی تصمیم گیرنده .
طرح ودیگری مدل ساز كه به عنوان تحلیل گر شناخته می شود.
تحلیل گر به تصمیم گیرنده طرح در فرآیند تصمیم گیری اش كمك می كند بنابراین تحلیل گر طرح باید به بیش از متخصصان ساخت مدل اغلب در برای مطالعه مشكلات وارائه راه كارها در تلاش هستند.
همچنین برای ارائه یك مدل ریاضی پیچیده برای استفاده مدیران.
ولی متاسفانه مدیر اغلب این طرح رانمی تواند بفهمد و كوركوانه آن را به كار می برد و یا كاملا آن را رد میكند.
كارشناس و متخصص ممكن است احساس كند كه مدیر دانش و شناختی برای ارزیابی مدل ندارد ومدیر هم احساس كند كه كارشناس در دنیای رویا و غیره واقعی و فرضی و غیره منطقی زبان ریاضی زندگی می كند از این گونه سوتفاهم ها میتوان دوری گزید به شرطی كه مدیر و كارشناس جهت گسترش یك مدل ساده كه تحلیلی خام اما قابل فهم از طرح را ارائه میدهد با هم و در كنار هم تلاش كنند.
بعد از اینكه اطمینان مدیر از مدل فراهم شد.
جزئیات اضافی و پیچیده تر اضافی میگردد.
با این كار ممكن است پیشرفت كار كندتر صورت گیرد.
این فرآیند مدت زیادی ازوقت مدیر را می گیرد و علاقه و گرایش واقعی متخصص را در حل مشكلات جدی مدیر نیاز داردحتی بیشتر از خلق مدلهای پیچیده ساختمان پیچیده مدل اغلب اشاره به یك نگرش اتكا به نفسانه ومهم

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: