مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلود تحقیق روغنهای مصرفی در كشتی ها و قطارها 14 ص

دسته بندی :مکانیک مدیریت 25

دانلود روغنهای مصرفی در كشتی ها و قطارها 14 ص تحقیق روغنهای مصرفی در كشتی ها و قطارها 14 ص مقاله روغنهای مصرفی در كشتی ها و قطارها 14 ص روغنهای مصرفی در كشتی ها و قطارها 14 ص

دسته بندی مکانیک
فرمت فایل zip
حجم فایل 10 کیلو بایت
تعداد صفحات 14
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 14 صفحه

روغنهای مصرفی در كشتی ها و قطارها بیشتر موتورهای مورد استفاده در بخش حمل و نقل از نوع موتورهای احتراق داخلی هستند.
بازده حرارتی بالا و وزن پایین (نسبت به توان تولیدی) از مزایای این موتورها است.
موتورهای احتراق داخلی به عنوان محركه هر ماشینی- از دوچرخه های موتوری (موتورسیكلت های گازی) گرفته تا كشتی های اقیانوس پیما- محسوب می شوند.
تاكنون سازمان ها و تشكل های زیادی در زمینه تدوین استانداردها والزامات عملكردی روان كننده های مصرفی در موتورهای احتراق اقدام كرده اند كه بیشتر موارد تدوین شده در ارتباط با توانایی ها و پتانسیل های روانكارها در كاهش اصطكاك، مقاومت در مقابل اكسیداسیون، به حداقل رساندن تشكیل رسوبات، جلوگیری از خوردگی و سایش است.
بیشتر مشكلات پذیرفته شده در مورد روان كننده های موتور، به از بین رفتن تركیبات آنها و ورود محصولات حاصل از احتراق به محفظه لنگ موتورها مربوط می شود.
تشكیل رسوبات، آلوده شدن، غلیظ شدن، مصرف بالای روغن، گیر كردن رینگ ها، خوردگی و سایش، همه و همه ارتباطی مستقیم با كیفیت روان كننده ها دارد.
هدف از ارایه مقاله حاضر، آشنایی با ویژگی روان كننده های مصرفی در موتورهای دریایی (كشتی ها)، وسایل حمل و نقل ریلی (قطارها)، موتورهای ساكن گازسوز و آزمون های مربوط است.
1- روغن موتورهای دیزلی دریایی برای ارزیابی روان كننده های مصرفی در موتورهای دیزلی دریایی سیستم طبقه بندی استانداردی تعریف نشده و روش های آزمون استاندارد دینامومتری یا آزمون های درخواستی دردست نیست.
سطوح عملكردی این روان كننده ها و فرایند صدور مجوزهای آنها، توسط موتورسازان، هدایت و رهبری می شود.
معمولاً موتورسازان لیستی از روان كننده های مجاز برای كاربرد در محصولاتشان را منتشر می كنند.
موتورسازان، مصرف كنندگانشان را به استفاده از روان كننده های درج شده در این لیست های مجاز تشویق می كنند.
به طور كلی، تولید كنندگان تجهیزات (OEMS) برای صدور تاییدیه برای یك نوع روان كننده، نیازمند انجام آزمون هایی در شرایط و مقیاس واقعی بر روی كشتی ها هستند كه حداقل زمان لازم برای انجام آن5 هزار ساعت (یا حدود1 سال) است.
به طور معمول، موتورهای دریایی از سوخت های نامرغوب، با گوگرد بالا(2 تا5 درصد وزنی) و مواد آسفالتی بالا(5 تا10 درصد وزنی) استفاده می كنند.
البته كیفیت سوخت های مصرفی در موتورهای دریایی در مناطق مختلف جهان متغیر و متفاوت است.
به علت اینكه هزینه سوخت، بخش قابل ملاحظه ای از هزینه های كلی عملكردی كشتی ها را تشكیل می دهد طراحان این نوع موتورها، برای بهینه سازی و كاهش مصرف سوخت آنها اهمیت زیادی قایلند.
مالكان كشتی ها، علاقمند به پرداخت كمترین هزینه برای سوخت هستند.
این دو مورد، جایگاه و تقاضای بیشتر روغن موتورهای مصرفی در روانكاری موتورهای دریایی را نشان می دهد.
به طور كلی از دو نوع موتور به عنوان نیروی محركه كشتی های عظیم الجثه و اقیانوس پیما استفاده می شود كه مشخصات آنها در جدول1 نشان داده شده است.
موتورهای دوزمانه، سرعت پایین، كراس هد این نوع موتورها به دو نوع روغن شامل یك نوع روغن برای قسمت بالای سیلندر (روغن سیلندر) و یك نوع روغن برای محفظه لنگ (روغن سی

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: