مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلود تحقیق میزان سازی تنظیم كننده های ولتاژ ژنراتورهای سنكرون با به كارگیری مدل ژنراتور درون خطی on-line ge

دسته بندی :برق مدیریت 29

دانلود میزان‌سازی تنظیم كننده‌های ولتاژ ژنراتورهای سنكرون با به كارگیری مدل ژنراتور درون خطی (online ge تحقیق میزان‌سازی تنظیم كننده‌های ولتاژ ژنراتورهای سنكرون با به كارگیری مدل ژنراتور درون خطی (online ge مقاله میزان‌سازی تنظیم كننده‌های ولتاژ ژنراتورهای سنكرون با به كارگیری مدل ژنراتور درون خطی (online ge میزان‌سازی تنظیم كننده‌های ولتاژ ژنر

دسته بندی برق
فرمت فایل zip
حجم فایل 131 کیلو بایت
تعداد صفحات 15
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 15 صفحه

میزان‌سازی تنظیم كننده‌های ولتاژ ژنراتورهای سنكرون با به كارگیری مدل ژنراتور درون خطی (on-line generator) چكیده تنظیم، رگولاتورهای ولتاژ اتوماتیك برای كنترل ولتاژ ژنراتورهای یك سیستم قدرت در بسیاری وضعیت ها برای حالت مدار باز یك ژنراتور سنكرون انجام شده است.
معادلات اساسی ماشین های الكتریكی و همچنین اندازه گیری های دقیق نشان داده است كه AVR ها در حالتی كه به شبكه متصل هستند و تحت بار نامی كار می كنند بكلی رفتار متفاوتی نسبت به حالتی كه مدار باز هستند از خود نشان می دهند.
این مقاله روشی را برای تنظیم یك AVR تحت بار نامی ارائه كرده و سپس مقایسة حالت گذرا را در ولتاژ ترمینال در حالت متصل به شبكه و open-circuit می پردازد.
موضوع مورد مطالعه نصب یك ژنراتور در calgorcg ، Canada بود و در آن مشاهده كردیم كه هنگامی كه یك AVR را در حالتی كه به شبكه متصل است تنظیم می كنیم بهبودی بیشتری در میرایی حالت گذرا حاصل می شود.
همچنین در این حالت در انتقال توان نیزف میرایی بیشتری در در حالت گذرا حاصل می شود.
1.
مقدمه در بسیاری از مواقع، رگولاتورهای ولتاژ در نیروگاه ها برای ایجاد میرایی قابل توجه برای شرایط گذرا در حالت مدار باز نصب می شوند، در بسیاری از مواقع، در این رویه میزان سازی لازم است كه ابتدا هم خود AVR و هم ژنراتور سنكرون را بر روی یك كامپیوتر آنالوگ و یا دیجیتال مدل كنیم (همانند شكل 1) تنظیمات مربوط به AVRها معمولاً در نیروگاه و در حین تصدی فازهای ژنراتور و كنترل كننده ها، انجام می گیرد.
شكل 1) بلاك دیاگرام مربوط به مدل مدار باز یك ژنراتور به منظور تنظیم AVR ها با كمی تلاش می توان ای ن روش تنظیم سازی در شرایط مدار باز را به گونه ای به كار بریم كه بتوانیم با كمك آن AVR ها را تحت بار نیز تنظیم كنیم.
اگر AVR های مدار باز تأثیر منفی بر روی عملكرد سیستم هنگام فعالیت در حالت مدار بسته نداشته باشد نیازی به اعمال تغییر بر روی تنظیمات AVR نداریم اما اگر نوسانات سیستم همچنان تداوم داشته باشد، هنگامی كه بار ژنراتور در حال كاهش است و یا هنگامی كه یك خط اتصال و یا یكی از بارها غالب هستند.
آنگاه این به منزلة تنظیم نبودن AVR می باشد در چنین شرایطی معمولاً بواسطه چندین فیدبك حول ژنراتور سعی در پایدارسازی سیستم می‌كنند.
این فیدبك ها كه مشتمل بر پایدارسازی های قدرتی هستند در سال‌های اخیر عنوان بسیاری از مقالات در این زمینه بوده كه از بین آنها نتایج بسیاری قدرتی هستند در سالهای اخیر عنوان بسیاری از مقالات در این زمینه بوده كه از بین آنها نتایج بسیار مثبتی نیز اخذ شده كه بكارگیری آن نتایج در هنگام نوسانات سیستم و یا مواقعی كه مسأله تداخل مشكلاتی را در سیستم قدرت ایجاد نموده بسیار سودمند بوده است.
اولین سوالی كه معمولاً به ذهن خواننده می رسد این است كه آیا در شرایطی كه با مدل های سنتی تنظیم AVR ها سروكار داریم، تنظیم یك AVR تحت بار می توان سبب بهبود میرایی گردد و یا می تواند پایداری ژنراتور را در حالت بی باری متضمّن شود؟
این نوشتار سعی بر آن دارد كه به این سوال در نمونه عملی از كاربرد یك AVR ایستا (STATIC) بر روی یك خط 400 MW در نیروگاه Canada Calgary پاسخ دهد.

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: