مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلود رویارویی كشورهای در حال توسعه با چالش ها تكنولوژی 15 ص

دانلود رویارویی كشورهای در حال توسعه با چالش ها تكنولوژی 15 ص تحقیق رویارویی كشورهای در حال توسعه با چالش ها تكنولوژی 15 ص مقاله رویارویی كشورهای در حال توسعه با چالش ها تكنولوژی 15 ص رویارویی كشورهای در حال توسعه با چالش ها تكنولوژی 15 ص

دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل zip
حجم فایل 690 کیلو بایت
تعداد صفحات 22
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 22 صفحه

«تغییرات اجتماعی» (موضوع تحقیق) رویارویی كشورهای در حال توسعه با چالش ها تكنولوژی «اسفند 83» شیوه های رویارویی كشورهای در حال توسعه با چالش های تكنولوی های نوین اطلاعات و ارتباطات ICT(Information-Communication Technology تكنولوژی های جدید اطلاعاتی ارتباطی شامل تمامی فن آوری هایی است كه گونه های مختلف ارتباطات را میان انسان ها با یكدیگر ، انسان ها با سیستم های الكترونیكی و سیستم های الكترونیكی با هم میسر می سازد به نظر می رسد كه نگاه جهانیان به این پدیده بر طیفی از شیفتگی تا انزجار قرار می گیرد كه در یك سوی آن ، جهت گیری كاملاً مثبت ، همراه با شیفتگی و انتظار دستیابی به دموكراسی جهانی و مدینة فاضله دیده می شود كه تجسم همپوشی فرهنگی بخشی از انواع نگاه های كاملاً مثبت به آن است و در آن سوی (Cultural Overlar) و (Push Information) طیف جهت گیری منفی قرار دارد كه با اصطلاح فشار اطلاعات منفعل شدن مخاطب و شكل گیری بزرگراه‌های مصرف شروه و به حوزة تلاش به منظور نجات جامعه بومی وارد و با توصیف وضعیت به صورت امپریالیسم فرهنگی و تهاجم فرهنگی از سرانجام بی‌ملیتی و‌آمریكایی شدن سخن می گوید .
شاید بتوان مقدمة ورود كشورهای در حال توسعه به عصر ICT را آغاز دهه 1990 دانست كه با پوشش گستردة آسیایی شروع به كار كرد .
تحقیقات نشان می دهد كه STAR شبكة ماهواره‌ای برخی از حكومت ها درآسیا بدون شناخت دقیق وضعیت و آینده نگری ، هر كدام در جایی از آن طیف شیفتگی تا انزجار قرار گرفتند ، به گونه‌ای كه عكس العمل آنها در شش دسته جای گرفت .
دستة اول ، كشورهایی بودند كه نه تنها استفاده از تلویزیون ماهواره‌ای را مجاز دانستند ، بلكه تسهیلاتی نیز برای دریافت برنامه ها به وسیلة مردم فراهم كردند .
مانند سنگاپور و كویت ، گروه دوم كشورهایی كه مانعی ایجاد نكردند ، اما با تعیین مالیات برای نصب آنتن ، به طور غیرمستقیم با عمومی شدن آن مقابله كردند .
مانند پاكستان .
گروه سوم كشورهایی كه مجاز دانستند ولی اقدامات رقابتی را نیز آغاز كردند .
مانند هند ، اندونزی ، كرة جنوبی و سریلانكا .
گروه چهارم كشورهایی كه با پشتوانة امكانات قوی خود پیش از ممنوعیت ، در رقابت موفق شدند .
مانند ژاپن و گروه پنجم كشورهایی كه همراه با ممنوعیت قانونی ، اقدامات رقابتی را نیز دنبال كردند .
مانند عربستان سعودی ، بحرین، قطر ، شارجه ، دبی و مالزی .
گروه ششم كشورهایی كه سردرگم ، تصمیم قانونی نگرفته و هیچگونه اقدام رقابتی را نیز آغاز نكردند .
مانند ایران و برخی از كشورهای تازه استقلال یافتة آسیای میانه (محسنیان راد ، 1373 ، صص47029).
البته ، در سال های بعد ، برخی از این كشورها جای خود را بر طیف فرضی ما تغییر دادند .
در نگاهی كوتاه به بخش مثبت طیف ، می توان به عنوان نمونه به نظرات كلیفورد گیرتز اشاره كرد كه بسیار خوشبینانه ، سرانجام این عصر را همپوشی فرهنگی می داند .
او در (C.
Geerts) تعریف فرهنگ می گوید ، فرهنگ در جوهرة خود اطلاعاتی است كه گروهی در آن شریك اند .
خصلت اطلاعات به عكس اشیاء آن است كه دهنده ، آنچه را كه داده می تواند برای خود نیز ح

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: