مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلود شركت هما تئوری های مدیریت 58 ص

دانلود شركت هما تئوری های مدیریت 58 ص تحقیق شركت هما تئوری های مدیریت 58 ص مقاله شركت هما تئوری های مدیریت 58 ص شركت هما تئوری های مدیریت 58 ص

دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل zip
حجم فایل 40 کیلو بایت
تعداد صفحات 90
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 90 صفحه

فهرست مطالب عنوان فصل اول: كلیات مقدمه 2-1- تاریخچه شركت هما فصل دوم: مروری بر سیستم مدیریت مشاركتی مقدمه 2-2- استفاده از سیستم پیشنهادات 3-2- طریقه ارائه پیشنهادها و رسیدگی به آنها … 4-2- ترقی و تعالی كارگران … 5-2- مهم ترین خصوصیات روش مدیریت مشاركتی … 6-2- گروههای كنترل كیفیت … 7-2- توضیح لازم درباره گروهها … 8-2- پاداش های نقدی و غیر نقدی 9-2- سیستم پیشنهادات در گروههای كنترل كیفیت 10-2- منافع گروههای كنترل كیفیت برای مدیران 11-2- وضعیت های جدید و لزوم تطبیق كارگران فصل سوم: تجزیه و تحلیل سیستم مدیریت مشاركتی، اصول و مراحل آن مقدمه 2-3- فلسفه اجرای سیستم 3-3- هدف اجرای سیستم 4-3- شرایط لازم برای اجرای سیستم 5-3- زمینه های عملی سیستم 6-3- چگونگی اجرای سیستم 7-3- مراحل ارائه پیشنهادات 8-3- سیستم كنترل كیفیت جامع 1-8-3- گروههای كنترل كیفیت 2-8-3- چگونگی عملكرد گروهها 3-8-3- ارائه پیشنهاد از جانب گروهها 4-8-3- شرایط تشكیل گروهها 5-8-3- وضعیت آموزش گروهها 6-8-3- زمینه های فعالیت گروهها 7-8-3- موضوع جلسات گروهها 8-8-3- موضوعات مورد بحث 9-8-3- انتخاب موضوعات قابل بررسی 10-8-3- جلوگیری از دوباره كاری 11-8-3- هزینه ها و جوایز ارزیابی 9-3- ستاد مركزی گروههای كنترل كیفیت 10-3- نتایج عملكرد گروههای كنترل كیفیت 11-3- ویژگی های اساسی سیستم فصل چهارم: وضعیت سیستم مدیریت مشاركتی در شركت هما دستورالعمل های اجرایی مدیریت مشاركتی در شركت هما 1-1-4- اهداف مدیریت مشاركتی در هما 2-1-4- محدوده اعتبار 3-1-4- ارزیابی پیشنهاد 4-1-4- كمیتة اجرایی 5-1-4- بررسی كارشناسی پیشنهاد 6-1-4- كمیته عالی 7-1-4- مراحل گردش عملیات نظام پیشنهادات 2-4- استانداردهای اجرایی مدیریت مشاركتی در شركت هما 1-2-4- هدف 2-2-4- محدوده اعتبار 3-2-4- تعاریف و مفاهیم 4-2-4- ضوابط 5-2-4- مشخصات فرم طرح و ارائه پیشنهاد 6-2-4- دستورالعمل نحوه تنظیم و ثبت 7-2-4- مشخصات فرم بررسی كارشناسی پیشنهاد 8-2-4- دستورالعمل نحوه تنظیم و ثبت 9-2-4- مشخصات فرم امتیاز بندی كمیته اجرایی 10-2-4- دستورالعمل نحوه تنظیم و ثبت 11-2-4- مشخصات فرم ابلاغ اجرای پیشنهاد 12-2-4- دستورالعمل نحوه تنظیم و ثبت 13-2-4- مشخصات فرم درخواست بررسی و ارزیابی مجدد پیشنهاد 14-2-4- دستورالعمل نحوه تنظیم و ثبت بسمه تعالی فصل اول: كلیات مقدمه: آنچه تاكنون دربارة تئوری های مدیریت خوانده ایم و روش های گوناگون آن را كه تاكنون مطالعه نموده ایم، نشان می دهد كه بر سر این مقوله دانشمندان و نظریه پردازان گوناگونی با نظرات بعضاً مخالف یكدیگر تحقیق نموده اند و نظر داده اند كه البته در اینجا قصد نداریم توضیحی مفصل در رابطه با مكاتب مدیریت بدهیم اما این را باید گفت كه 3 مكتب عمده تا به امروز مطرح شده كه مكاتب دیگری هم بین اینها و هر كدام نزدیكتر به یكی از اینها تا به حال به دست ما رسیده.
سه مكتب مزبور عبارتند از كلاسیك كه تئوریسین آن تیلور بود و تكیه مكتب او بر روابط و معادلات علمی است كه عبارت است از نگرشی كه در آن كارگر را به صورت ابزار تلقی می كند كه معایب و محاسنی دارد كه جای بحث آن نیست.
دیگری مكتب روابط انسانی است كه تئوریسین آن التون مایر بود كه عمدة تكیة این مكتب بر ب

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: