مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلود طراحی صندلی 53 ص

دانلود طراحی صندلی 53 ص تحقیق طراحی صندلی 53 ص مقاله طراحی صندلی 53 ص طراحی صندلی 53 ص

دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل zip
حجم فایل 1.158 مگا بایت
تعداد صفحات 75
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 75 صفحه

طراحی صندلی مقدمه : تهران در قرنها پیش، منطقه ای بسیار كوچك حومه(شهر ری) بود اما به دلیل آب و هوای مناسب تر مناطق نزدیك به دانه های ابلرز این منطقه به تدریج گسترش یافت و جمعیت فزونی گرفت با این حال در سال 1166 هجری شمسی كه آقا محمد خان قاجار تهران را به عنوان پایتخت خود انتخاب كرد جمعیت آن از 15 هزار نفر تجاوز نمی كرد تا سال 1310 هجری شمسی مساحت تهران به حدود 30 كیلومتر مربع رسید ولی در سال 1270 شمسی محدودة شهر از برج و بارو و خندق های اطرافش فراتر رفت و خانه ها و باغهای دیگری احداث شد با این حال تا اوایل قرن حاضر هنوز هم دروازه ها و حصارها و خندق ها در اطراف شهر باقی بود.
هسته اصلی فعالیت های شهری تهران در ناحیه بازار متمركز بود این ناحیه با وسعت حدود 65 هكتار تقریباً كلیه مراكز عمده فروشی و خرده فروشی و مراكز پونای صنعتی را در بر می گرفت.
در داخل بازار خیابان به معنای امروزی آن وجود نداشت بلكه شبكه ای سر در گم و پیچیده ای از كوچه و پس كوچه، قسمتهای مختلف آن را به هم وصل می كرد، گسترش تهران و نحوه استفاده از اراضی، بدون یك طرح و هدف معین و اصولی صورت گرفت و در نتیجه این شهرها فاقد یك سیستم صحیح تجهیزات و تسهیلات شهری بود.
در سالهای بعد هم این گسترش بی رویه همچنان ادامه یافت و حتی هنگامی كه تصمیم گرفته شد برای توسعه تهران برنامه ای تدوین شود نادرستی این برنامه ها و بر جای ماندن بافت سنتی شهر مشكلات را تداوم داد.
در سال 1316 هجری شمسی جمعیت تهران به 500 هزار نفر و طول خیابانها به 218 كیلومتر رسید از آن زمان به بعد این شهر با گامهای بلندتری رو به گسترش نهاد و به ویژه در امتداد شمال و جنوب توسعه یافت.
در سال 1335 مساحت تهران به حدود 180 میلومتر و طول خیابانهای آسفالت آن به بیش از 450 كیلومتر رسید.
آمد و شد در سطح شهر تهران در یك كلام قانونمند و به سامان نیست حمل و نقل در تهران در شالوده و بنیان خود متصل و هم پیوند با راهبردهای رشد و توسعه اقتصادی اجتماعی نیست و این نه مشكل دیروز بلكه پدیده‌ای تاریخی است هم سال و سن اتومبیل و در وجه گسترده تر و عام تر آن ماشین.
اگر ماشین در ایران و در روزگار خود مورد استفاده قرار گرفته بی گفتگو بهره گیری از معیارها و فاكتورهای فرهنگی و اجتماعی آن مورد غفلت واقع شده.
برابر اعلام سازمان محیط زیست و سازمانهای بین المللی فعال در زمینه محیط زیست بیش از 70 درصد آلودگی هوای تهران ناشی از ترافیك نا سالم و نا رسایی در سیستم‌های حمل و نقل شهری است سالیانه از طریق اتومبیل های شخصی در سطح شهر بالغ به یك میلیون و 327 هزار و 178 تن انواع عموم از جلمله مونواكسید كربن، هیدروكربورها، اكسیوازت و خخطرناك ترین از همه سرب وارد هوا و دستگاه تنفسی شهروندان تهرانی می شود و به این ترتیب هر یك نفر قربانی سالانه بالغ بر 7/167 كیلوگرم از عموم پراكنده در فضا سهم می برد بیماریهای تنفسی، ریوی، قلبی خونی و گوارشی و چشم حلق آسم های خطرناك (حتی نزد خردسالان و جنین ها) تنها بخش از عوارض مستقیم و زنجیره ای این آلودگی است كه در منشأ آن در ترافیك ناسالم تهران قرار دارد در كنار این صدمات، اگر ناراحتی های روان- تنی و روانی محض مانند ناراحتی های دستگاه تنفسی و سیستم خونی سیستم عصبی و سردردها و عصبانیت های مزمن نی

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: