مارکتینگ پروژه 20 | مرجع فایل های دانلودی - پروژه آماده - پروژه دانشجویی - پاورپوینت آماده
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلود طرح توجیهی داروهای گیاهی

دانلود طرح توجیهی داروهای گیاهی

دسته بندی طرح های توجیهی و کارآفرینی
فرمت فایل doc
حجم فایل 21 کیلو بایت
تعداد صفحات 22
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مقدمــه:

استفاده از داروهای مختلف در زندگی روزمره انسانها امری اجتناب ناپذیر است، وقتی كه بیماری به وجود می‌آید جهت رفع آن نیاز به استفاده از دارو احساس می‌شود. در گذشته كه هنوز علم طب مجهز به تكنولوژیهای جدید نشده بود ، پزشكان جهت رفع درد بیماران و بهبود آنان از گیاهان استفاده می‌نمودند ، گیاهانی كه دارای مواد مؤثره بودند شناسایی و گردآوری و به عنوان گیاهان دارویی شناخته شدند. به مرور زمان با تكامل علم شیمی مواد مؤثره این گیاهام مشخص و تجزیه گردید و در لابراتوراهای داروسازی موادمؤثره مشابه به صورت شیمیایی ساخته شدند و به این ترتیب داروهای شیمیایی كه می‌تونستند در حجم وسیع‌تر و به صورت راحت‌تری تولید شوند، جایگزین بسیاری از گیاهان گردیدند.

امروزه عقیده بسیاری بر این نكته معطوف گردیده كه استفاده از داروهای شیمیایی می‌تواند دارای عوارض جانبی باشد و لذا بهتر است تا دوباره از گیاهان جهت كنترل بیماریها استفاده نمود، منتها این بار این تفاوت وجود خواهد داشت كه با پیشرفت علم می‌توان دزهای مورد لزوم و كنترل شده را در داروهای گیاهی تولید شده وارد نمود.

در هرصورت وجود فلورهای طبیعی مناطق مختلف می‌تواند انگیزه مناسبی برای ایجاد كارخانه های تولید گیاهان دارویی باشد كه در كنار دانش فنی و تخصص لازم موجب به وجود آمدن اشتغال، كاهش خروج ارز از كشور و در نهایت حصول سود و حتی ارزآوری خواهد شد.

توجیه فنی:

جهت ساخت كپسول آنتوم و پماد كاپسی كوم معمولا ماده موثره گیاهی در تركیبی با موادی چون وازلین، لانولین، نشاسته و لوبریكنه قرار خواهد گرفت. در تهیه پماد مواد مورد لزوم به صورت خمیر در آمده و پس از همزنی كامل و همژنیزه شدن با دستگاه پماد پركن وارد تیوپهای پماد می‌شوند در تهیه قرص ها نیز مواد مورد لزوم پس از مخلوط شدن، خشك شده و به صورت قرص در لوله های مخصوص پر می‌شوند.

دستگاهها و ماشین‌آلات خط تولید پماد و قرص دارای تكنولوژی پیچیده ای نمی‌باشند و كلیه ماشین‌آلات خط تولید در داخل كشور قابل ساخت بوده و نیاز به خروج ارز جهت خرید آنها نمی‌باشد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

مدیریت

طراح و مدیر مارکتینگ پروژه _ خوشحال میشم که بتوانم قدمی در رشد و برطرف ساختن نیازهای شما عزیزان بردارم.

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: